هتل ونیزیا پالاس

آسیا, ترکیه, آنتالیا, هتل های آنتالیا, جهانگردی, هتل های پنج ستاره 17 اسفند 1396 15 اردیبهشت 1397


هتل ونیزیا پالاس

Venezia Palace Hotel
هتل 5 ستاره

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا که بر زمینی به مساحت 100000 متر مربع، با الهام از میدان سنت مارک ونیز ساخته شده است، تنها چند قدم با ساحل خصوصی خود در منطقه ی کندو ی آنتالیا فاصله دارد. یک استخر روباز عظیم، یک استخر سرپوشیده، باغی سرسبز و امکانات گسترده ی مرکز آبگرم، شماری از تسهیلات این هتل 5 ستاره هستند.

اتاق های هتل ونیزیا پالاس بالکنی با چشم انداز زیبا دارند و مجهز به تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی بار و گاوصندوق می باشند. سرویس بهداشتی خصوصی اتاق ها شامل وان، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان می شوند.

رستوران اصلی هتل ونیزیا پالاس "بِلینی" نام دارد و غذا های بین المللی را به صورت سلف سرویس ارائه می دهد. مهمانان همچنین می توانند انواع غذا های مدیترانه ای، ایتالیایی و آمریکا ی جنوبی را در رستوران های سفارشی هتل امتحان کنند. کافه های لابی، استخر و ساحل مکان هایی ایده آل برای صرف نوشیدنی هستند.

پس از ورزش در بدنسازی هتل ونیزیا پالاس ، می توانید از مرکز سلامتی مجهز به سونا، حمام ترکی، تسهیلات ماساژ و تسهیلات رسیدگی به صورت و پوست، بهره ببرید. تیم سرگرمی هتل برنامه های روزانه و شبانه ی متنوعی را برای شما تدارک دیده است. همچنین می توانید زمین تنیس و بازی های بیلیارد، تنیس روی میز و دارت را امتحان کنید.

مرکز شهر آنتالیا در 20 کیلومتری و فرودگاه آنتالیا در 15 کیلومتری هتل ونیزیا پالاس قرار گرفته اند.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور آنتالیا را دارید می توانید هتل ونیزیا پالاس را برای اقامت انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های آنتالیا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری آنتالیا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری آنتالیا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 540 ساحل اختصاصی ترانسفر فرودگاهی پارکینگ
سالن بازی کودکان سالن بازی کودکان باشگاه بدنسازی امکانات معلولین
ماساژ سونا/ جکوزی استخر زمین تنیس
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات نگهداری کودک خشکشویی سیستم سرمایشی / گرمایشی
سالن کنفرانس تلویزیون سیستم صوتی سشوار
آسانسور      

   

1268 بازدید کل ، 1 امروز

  

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر