هتل ولیده

استانبول, هتل های استانبول, هتل های سه ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 31 خرداد 1397 31 خرداد 1397


هتل ولیده

Valide Hotel
هتل 3 ستاره

هتل ولیده در منطقه عثمان بی ، مرکز تجاری استانبول قرار دارد ، این هتل دکوراسیونی سنتی برگرفته از دوران عثمانی دارد. میدان تکسیم ۲ کیلومتر از این هتل فاصله دارد و منطقه شیک نیسانتاسی با فروشگاهها و کافه های معروفش در فاصله ۳۵۰ متری این هتل قرار دارد.
این هتل که دکور و استایلی تاریخی دارد فضایی آرام و ریلکس برای میهمانانش فراهم می کند. همچنین برای کنفرانس ها و ملاقات های رسمی و تجاری نیز اتاق کنفرانس با فضای ۳۰ نفره دارد. این اتاق مجهز به پرژکتور ، صفحه نمایش ، وایت برد ، سیستم صوتی ، میکروفن ، تلویزیون و تهویه کننده هوا و پخش کننده DVD می باشد.
مرکز خرید جواهر ۹۰۰ متر از این هتل فاصله دارد. ایستگاه متروی عثمان بی ۳۰۰ متر دورتر از این هتل است که از این ایستگاه به راحتی به نقاط دیگر شهر نظیر میدان تکسیم و منطقه تاریخی سلطان احمد دسترسی خواهید داشت.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور استانبول را دارید می توانید هتل ولیده را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های استانبول را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری استانبول نیز می توانید با جاذبه های گردشگری استانبول آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 35 کافی نت اینترنت wifi رایگان خدمات 24 ساعته اتاق
رستوران مینی بار صندوق امانات خشکشویی
تلویزیون سشوار سیستم صوتی
آسانسور
       
       
       
       

 


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر