هتل ولکام ورلد بیچ ریزورت پاتایا | تور تایلند | رزرو هتل

پاتایا, هتل های پاتایا, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 9 بهمن 1397 9 بهمن 1397


هتل ولکام ورلد بیچ ریزورت پاتایا

Welcome World Beach Resort
هتل 4 ستاره

هتل ولکام ورلد بیچ ریزورت پاتایا برای مسافرانی که می خواهند دور از شهر پاتایا اقامت داشته باشند ، این هتل انتخاب مناسبی است . از اینجا ، شما می توانید به آسانی به همه نقاط این شهر پر جنب و جوش دسترسی داشته باشید و لذت ببرید . همچنین هتل ولکام ورلد ریزورت در نزدیکی ماساژ Takara ، کلینیک پزشکی جامتین چانیا ، ماساژ Smile قرار دارد . این هتل لذت برتر و طیف وسیعی از امکانات رفاهی از جمله : خدمات سرویس اتاق ۲۴ ساعته ، میز جلو ۲۴ ساعته ، بیان چک در / چک کردن ، ذخیره سازی به چمدان ارائه میدهد . علاوه بر این ، اتاق ها در هتل ولکام ورلد ریزورت با دکور معاصر مبله شده و بسیاری از امکانات مانند : تلویزیون صفحه نمایش ال سی دی / پلاسما ، اینترنت – بی سیم ، مینی بار ، کتری برقی ، وان حمام ، تهویه مطبوع و خدمات بیدارباش فراهم است . امکانات تفریحی هتل ولکام ورلد ریزورت نیز شامل : مرکز تناسب اندام ، سونا ، استخر در فضای باز ، آبگرم و ماساژ می باشد . انواع غذاهای بین المللی و نوشیدنی در کافه ورلد فراهم است . هتل ولکام ورلد ریزورت ۱۵ دقیقه تا دنیای زیر آب پاتایا ، اسکله بالی های و منطقه ۴ بازار شناور مسافت دارد ، در حالی که ۲۵ دقیقه تا گالری هنری پارادایس فاصله است .

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پاتایا را دارید می توانید هتل ولکام ورلد بیچ ریزورت را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پاتایا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پاتایا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پاتایا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 100
اینترنت wifi رایگان
سالن بازی کودکان
ترانسفر فرودگاهی
استخر
کافی نت
باشگاه بدنسازی
تاکسی سرویس
رستوران
صندوق امانات
خشکشویی
پارکینگ
کافی شاپ
سالن کنفرانس
تلویزیون
خدمات 24 ساعته اتاق
مینی بار
سیستم صوتی
سشوار
آسانسور
آشپزخانه
تلفن
سرویس چای
مبلمان
یخچال
حمام
   
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر