هتل وستا اینترنشنال

جیپور, هتل های جیپور, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 15 مهر 1397 15 مهر 1397


هتل وستا اینترنشنال

Vesta International
هتل 4 ستاره

هتل چهارستاره و زیبای وستا اینترنشنال در موقعیت مکانی مناسب،در مرکز جیپور هند واقع و به میهمانان خود اتاق های راحت و تمیز با امکانات متنوع رفاهی را ارائه می کند. با اقامت در این هتل با جاذبه های توریستی از قبیل C-Scheme و همچنین باغ Ram Niwas که در نزدیکی هتل قرار دارد تعطیلات دلپذیری در انتظارتان خواهد بود.میهمانان می توانند دراستخر روباز هتل در تمام فصول، به آب تنی بپردازند.

کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد که مجهز به امکانات ورزشی ، درب الکترونیکی اتاق ، روم سرویس ، تلویزیون در اتاق می باشد.ا وقات فراغت خود را می توانید در باغ هتل به گردش واستراحت بپردازید. میهمانان میتوانند در فعالیت هایی نظیر مرکز بدنسازی شرکت کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به سرویس خشکشوئی ، اینترنت وایرلس ، سالن کنفرانس ، پارکینگ ، مبادله ارز ، حمل و نقل فرودگاهی اشاره کرد.

این هتل دارای دو رستوران بزرگ می باشد که شما می توانید از غذاهای خوشمزه ولذیذ ان نهایت استفاده را ببرید ارزش قیمت این هتل به نسبت خدمات ان مناسب می باشد.

اگر قصد سفر به تور هند و تور جیپور را دارید می توانید هتل وستا اینترنشنال را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های جیپور را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری جیپور نیز می توانید با جاذبه های گردشگری جیپور آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 83
اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی امکانات معلولین
استخر پارکینگ صندوق امانات خشکشویی
رستوران مینی بار فروشگاه خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس      
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر