هتل هیپ بانکوک | تور تایلند | رزرو هتل

بانکوک, هتل های بانکوک, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 15 اسفند 1397 15 اسفند 1397


هتل هیپ بانکوک

Hip bangkok Hotel
هتل 3 ستاره

هتل هیپ بانکوک دارای دکوراسیونی با رنگ های ملایم و بسیار شیک است و در حاشیه ی خیابان Ratchadapisek قرار گرفته است. ایستگاه متروی Huay Kwang در فاصله ی ۲ دقیقه ای واقع شده و پارکینگ رایگان هم دارد. کلوپ های شبانه این هتل را را احاطه کرده اند. فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi حدود ۳۰ دقیقه و بازار آخر هفته ای Chatuchak حدود ۱۵ دقیقه تا اینجا فاصله دارند.
هر اتاق با دکوراسیون منحصر بفرد و مجهز به تلویزیون صفحه تخت ۳۲ اینچی، ماهواره، سی دی پلیر، چای/قهوه ساز و حمام خصوصی با وان و دوش می باشد.مرکز تجاری و خشک شویی مجهز برای هتل تعبیه شده است. کافی شاپ Hip در طول روز با صبحانه ی آمریکایی به صورت سلف سرویس و غذاهای آسیایی و بین المللی در سایر اوقات روز از مهمانان پذیرایی می کند. نوشیدنی و موسیقی زنده هم در کافه Vocal Room و لژ Ballad تدارک دیده شده است.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور بانکوک را دارید می توانید هتل هیپ را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بانکوک را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بانکوک نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 175
سالن بازی کودکان
اینترنت wifi با هزینه
امکانات معلولین
رستوران
نگهداری کودک
خشکشویی
پارکینگ
خدمات 24 ساعته اتاق
   
صندوق امانات
       
       
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر