هتل هیلتون باکو

آذربایجان, باکو, هتل های باکو, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی 26 شهریور 1397 26 شهریور 1397


هتل هیلتون باکو

Hilton Baku Hotel
هتل 5 ستاره

نام هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون برای کسی ناشناخته نیست و جای تعجبی ندارد که در لیست بهترین هتل های باکو برای خود جایی داشته باشد. این هتل پنج ستاره دارای استخری در آخرین طبقه است که می‌توانید ۲۴ ساعت شبانه روز از آن استفاده کنید. علاوه بر آن، هتل دارای باشگاه و مرکز ماساژ درمانی و تناسب اندام هم هست. این هتل زیبا با نمایی از دریا در نزدیکی بافت قدیمی و تاریخی شهر زیبای باکو واقع شده است و در طول اقامت خود می‌توانید اتاق‌های رو به دریا را انتخاب کنید.
همه‌ی اتاق‌ها با آخرین امکانات روز تجهیز شده‌اند و دارای سیستم خنک کننده‌ی مطبوع هستند. امکاناتی نظیر تلوزیون‌های ۳۲ اینچی صفحه تخت، مینی بار و مبلمان فوق العاده شیک چیزهایی است که در همه‌ی اتاق‌ها دیده می‌شود.
در طول اقامت خود می توانید از رستوران دریایی و درجه یک هتل نیز استفاده کنید و وعده‌ی غذایی خوشمزه‌ای را در تراس رستوران با نمایی از دریای خزر نوش جان کنید.
ارائه‌ی خدمات بسیار باکیفیت در این هتل باعث شده که هتل هیلتون در رده‌ی بهترین هتل های باکو قرار بگیرد. حتی می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای بالاتر، خدمات لوکس هتل را از جمله پذیرش خصوصی و سرویس حمل و نقل اختصاصی و غیره را دریافت کنید. این هتل با فرودگاه بین المللی باکو تنها ۳۰ دقیقه فاصله دارد.

اگر قصد سفر به تور آذربایجان و تور باکو را دارید می توانید هتل هیلتون را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های باکو را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری باکو نیز می توانید با جاذبه های گردشگری باکو آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 309
کافی نت اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
استخر سونا/ جکوزی تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ صندوق امانات خشکشویی سالن کنفرانس
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سیستم صوتی تلفن مبلمان
سشوار حمام آشپزخانه یخچال
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور آذربایجان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر