هتل هریتیج ویلج کلاب گوا

گوا, هتل های گوا, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 24 مهر 1397 24 مهر 1397


هتل هریتیج ویلج کلاب گوا

Heritage Village Club Goa hotel
هتل 5 ستاره

هتل هریتیج ویلج کلاب گوا اقامتی دل نشین را به همراه ویلاهای خود به میهمانان ارائه می نماید. این هتل در امتداد ساحل Arossim واقع شده است.

از امکانات هتل هریتیج ویلج کلاب می توان به آبگرم سنتی, حمام ترکی و استخر روباز اشاره کرد. این هتل تا فرودگاه Dabolim 20 دقیقه و تا شهر Margao 15 دقیقه فاصله دارد. اتاقهای این هتل مجهز به تراس, چای و قهوه ساز, مینی بار, وای فای و تلویزیون LCD هستند. مسافران می توانند از تمرینات یوگا و مدیتیشن در این هتل نیز بهره ببرند.

رستوران Chutney انواع غذاهای هندی و بین المللی را سرو می کند. در Mango Terrace نیز می توانید غذاهای دریایی را امتحان کنید. برای سرو نوشیدنی به Casa Rosa Bar و Restobar بروید. از دیگر امکانات این هتل می توان به اتاق جلسه, صرافی, کتابخانه, ارائه برنامه گردشی, اجاره دوچرخه و فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ اشاره کرد. این هتل دارای 97 اتاق است.

اگر قصد سفر به تور هند و تور گوا را دارید می توانید هتل هریتیج ویلج کلاب را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های گوا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری گوا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری گوا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 97
صندوق امانات ترانسفر فرودگاهی آسانسور
پارکینگ تاکسی سرویس استخر صندوق امانات
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی سالن کنفرانس تلویزیون سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
سشوار
حمام تلفن
سرویس چای آشپزخانه
مبلمان
یخچال
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر