هتل هرازدان

ارمنستان, ایروان, هتل های ایروان, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی 13 شهریور 1397 13 شهریور 1397


هتل هرازدان

Hrazdan Hotel
هتل 3 ستاره

هتل سه ستاره هرازدان Hrazdan Hotel با امکاناتی نظیر باغ و استخر فصلی روباز به همراه صندلی‌هایی برای گرفتن حمام آفتاب در مرکز شهر ایروان و در ۱۰۰ متری کلیسای سنت سرکیس Saint Sarkis Church قرار گرفته است. جاذبه‌هایی مانند موزه تاریخ ارمنستان The Museum of Armenian History و گالری هنر ملی National Art Gallery در نزدیکی هتل هرازدان Hrazdan Hotel و با فاصله ۱۰ دقیقه از آن قرار گرفته‌اند. زمان رسیدن به فرودگاه بین المللی زوارتنوتس Zvartnots International Airport با ماشین ۲۰ دقیقه است.
در اتاق‌های بزرگ و مجهز هتل هرازدان Hrazdan Hotel امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی، مینی‌بار، تلفن و تهویه مطبوع تعبیه شده است. حمام هر اتاق نیز کاملا مدرن است و لوازم بهداشتی و سشوار نیز در آنها گذاشته شده است. برخی از اتاق‌های هتل هرازدان Hrazdan Hotel چشم ‌انداز خوبی به کوه‌های آرارتArarat Mountain دارند.
انواع غذاهای محلی و بین‌المللی در رستوران هتل هرازدان Hrazdan Hotel سرو می‎شود. البته مهمانان می‌توانند در صورت تمایل غذای خود را در فضای باز و در کنار استخر میل کنند. از کافه دنجی که در لابی هتل هرازدان Hrazdan Hotel قرار دارد نیز می‌توانید انواع نوشیدنی را سفارش دهید. هتل هرازدان Hrazdan Hotel محیطی بسیار امن و راحت را برای خانواده‌ها و کودکان فراهم کرده است. فراموش نکنید که یک زمین بازی نیز برای کودکان در هتل هرازدان Hrazdan Hotel ساخته شده است.
از خدمات دیگر هتل هرازدان Hrazdan Hotel اینترنت وایفای رایگان در همه جای هتل و همچنین پارکینگ رایگان است. یک سالن کنفرانس مجهز برای برگزاری انواع رویدادهای تجاری نیز در هتل هرازدان Hrazdan Hotel آماده شده است.

اگر قصد سفر به تور ارمنستان و تور ایروان را دارید می توانید هتل هرازدان را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های ایروان را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری ایروان نیز می توانید با جاذبه های گردشگری ایروان آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 77
اینترنت wifi رایگان تاکسی سرویس صندوق امانات
استخر خشکشویی سالن کنفرانس سیستم سرمایشی / گرمایشی
رستوران مینی بار تلویزیون سیستم صوتی
سرویس چای مبلمان حمام سشوار
تلفن یخچال آسانسور  
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ارمنستان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر