هتل هالیدی این کوچین

کرالا, هتل های کرالا, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 27 آبان 1397 27 آبان 1397


هتل هالیدی این کوچین

Holiday Inn Cochin hotel
هتل 5 ستاره

هتل هالیدی این کوچین کرالا 5 کیلومتر از مرکز شهر کوچین فاصله دارد. این هتل 5 رستوران ، یک استخر روباز و یک باشگاه ورزشی دارد. اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در لابی هتل در دسترس است برای استفاده از اینترنت در اتاق ها باید هزینه آن به صورت ساعتی پرداخت گردد.

این هتل 40 دقیقه تا فرودگاه بین المللی کوچین فاصله دارد و فاصله آن تا کاکاناد اینفوپارک نیز 10 کیلومتر است. خدمات ترنسفر فرودگاهی به درخواست میهمانان هتل و با هزینه جداگانه صورت می گیرد.

اتاق های این هتل فضای وسیعی دارند و به سبکی مدرن دکور شده اند. داخل این اتاق ها صندوق امانات ، تلویزیون صفحه تخت و کانال های کابلی ، مینی بار ، چای یا قهوه ساز و دستگاه فکس وجود دارد. حمام اختصاصی هر اتاق نیز دارای وان ، دوش و لوازم بهداشتی است.

رستوران ماسالا انواع غذاها را به صورت بوفه و یا با منو ارائه می دهد ، رستوران روما نیز غذاهای ایتالیایی را برای ناهار و شام سرو می کند. Deli KC نیز انواع غذاهای سبک و اسنک ها را تهیه می کند. سایر غذاخوری ها شامل یک کافه با تم ورزشی و اسنک بار کنار استخر می شود. خدمات تمیز کردن اتاق ها نیز روزانه صورت می گیرد.

میز تور هتل هالیدی این کوچین می تواند گشت ها و تورهای مفرحی را به میهمانان هتل پیشنهاد کند. رسپشن هتل به صورت 24 ساعته پاسخگو می باشد و می تواند خدمات خشکشویی و اتوکشی را برای هر اتاق هماهنگ کند.

اگر قصد سفر به تور هند و تور کرالا را دارید می توانید هتل هالیدی این کوچین را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کرالا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کرالا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کرالا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 211
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
استخر ماساژ صندوق امانات تاکسی سرویس
پارکینگ صندوق امانات سالن کنفرانس ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
حمام سشوار خشکشویی سیستم سرمایشی / گرمایشی
تلویزیون مبلمان آسانسور  
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر