هتل هالیدی این مایور ویهار نویدا

دهلی, هتل های دهلی, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 5 آبان 1397 5 آبان 1397


هتل هالیدی این مایور ویهار نویدا

Holiday Inn Mayur Vihar Noida hotel
هتل 5 ستاره

هتل هالیدی این دهلی ، در منطقه تجاری مایور ویهار در شهر دهلی نو واقع شده است و دارای پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، و استخر رو باز می باشد. ایستگاه متروی مایور ویهار کمتر از 500 متر تا هتل هالیدی این دهلی نو فاصله دارد. شما با 20 دقیقه رانندگی می توانید خود را از هتل هالیدی این دهلی نو به آثار تاریخی شهر از جمله؛ معبد آکشاردام، رد فورت (قلعه سرخ)، و مرکز تجاری نویدا برسانید.

فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی نیز در فاصله ی 45 دقیقه رانندگی از هتل هالیدی این دهلی نو قرار دارد. در حالی که تا منطقه کانات پلیس حدود 20 دقیقه رانندگی است. در اتاق های مدرن هتل هالیدی این دهلی نو تلویزیون صفحه تخت، قهوه ساز، اتو و میز اتو، و گاو صندوق تعبیه شده است. یک ساعت ام.پی.تری آلارم دار در اتاق ها موجود است که مهمانان می توانند با پذیرش هتل در ارتباط باشند و درخواست های خود را به آنها اطلاع دهند.

هتل هالیدی این دهلی نو دارای مرکز تجاری 24 ساعته، و خدمات فکس و فتوکپی نیز می باشد. شما در هتل هالیدی این دهلی نو می توانید برای سرگرم کردن کودکان خود، فیلم اجاره کنید و آنها را مشغول کنید.

کافه ی 24 ساعته هتل هالیدی این دهلی نو انواع غذا های آسیایی و مدیترانه ای را سرو می کند و همچنین طعم غذاهای شرقی شامل غذاهای چین، تایلند، و ژاپن را می توانید در Kylin Experience تجربه کنید. برای راحتی شما در صرف غذا، سرویس دهی به اتاق ها نیز صورت می گیرد.

برای مسافرانی که علاقه مند به تجارت، کسب و کار، آشنایی با مردم خوش برخورد دهلی و همچنین تاریخ می باشند، فاز 1 مایور ویهار انتخاب بسیار خوبی است و از لحاظ موقعیتی، هتل هالیدی این دهلی نو یکی از بهترین ها در دهلی نو بشمار می رود. میهمانان وقتی امکانات هتل هالیدی این دهلی نو را با دیگر هتل های منطقه مقایسه می کنند، از انتخاب خود بسیار خوشحال می شوند.

کارکنان هتل هالیدی این دهلی نو مسلط به زبان انگلیسی هستند. هتل هالیدی این دهلی نو زیر مجموعه ی هتل و ریزورت هالیدی این است و دارای 196 اتاق می باشد.

اگر قصد سفر به تور هند و تور دهلی را دارید می توانید هتل هالیدی این مایور ویهار نویدا را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های دهلی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری دهلی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری دهلی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 191
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
استخر پارکینگ تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات خشکشویی امکانات معلولین سیستم سرمایشی / گرمایشی
نگهداری کودک سالن کنفرانس مبلمان تلفن
تلویزیون حمام سشوار یخچال
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر