هتل هالیدی این بانکوک | تور تایلند | رزرو هتل

بانکوک, هتل های بانکوک, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 15 اسفند 1397 15 اسفند 1397


هتل هالیدی این بانکوک

Holiday Inn Bangkok
هتل 4 ستاره

هتل هالیدی این بانکوک در مرکز جهانی پلازا و Gaysorn پلازا و در ۵۰۰ متری سیام پاراگون و بازار پلاتین بانکوک واقع شده است . همچنین این هتل در منطقه خرید و سرگرمی بانکوک قرار دارد . هتل هالیدی این بانکوک ، تایلند در تعطیلات ، اتاق های لوکس با خدمات عالی ارائه میدهد . هتل هالیدی این بانکوک یک مرکز تناسب اندام ، استخر و ۳ گزینه ناهار خوری دارد . در مقابل هتل هالیدی این بانکوک ایراوان مقدس قرار دارد و یک پیاده روی ۵ دقیقه ای تا ایستگاه قطار BTS سیام مسافت دارد . فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی ۳۳ کیلومتر فاصله دارد . اتاق های هتل هالیدی این بانکوک بزرگ هستند و با تهویه هوا ، تلویزیون کابلی و یک حمام خصوصی با سشوار مجهز شده اند . مهمانان هتل هالیدی این بانکوک می توانند از امکانات مرکز تناسب اندام مدرن و سونا استفاده کنند . زمین بازی کودکان برای مهمانان جوان نیز وجود دارد . رستوران کافه جی G ، در تمام طول روز غذاهای آسیایی و غربی برای راحتی مهمانان ارائه میدهد . رستوران جذاب تایلندی غذاهای های محلی ارائه می دهد ، این برنامه شامل یک پخت و پز و نمایش در آشپزخانه است . در کافه لابی اسنک و تنقلات فراهم می باشد .

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور بانکوک را دارید می توانید هتل هالیدی این را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بانکوک را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بانکوک نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 379
باشگاه بدنسازی
اینترنت wifi رایگان
تاکسی سرویس
رستوران
ماساژ
کافی نت
ترانسفر فرودگاهی
کافی شاپ
استخر
خشکشویی
پارکینگ
تلویزیون
سشوار
خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات
سیستم صوتی
تلفن
سرویس چای
مبلمان
حمام
یخچال
   
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر