هتل هارد راک

گوا, هتل های گوا, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 18 مهر 1397 18 مهر 1397


هتل هارد راک

Hard Rock Hotel
هتل 5 ستاره

هتل هارد راک در شمال شهر محبوب گوا در کالانگوت (Calangute) واقع شده و ۱۵ دقیقه تا ساحل مسافت دارد . هتل هارد راک گوا فقط ۱ کیلومتر دورتر از ساحل کالانگوت (Calangute) قرار دارد . هتل هارد راک گوا روبروی چشم انداز گرمسیری تنظیم شده و از ویژگی های اتاق های بزرگ با یک تلویزیون صفحه تخت ، یک استخر روباز و ۳ گزینه ناهار خوری برخوردار است .

هتل هارد راک گوا ۳ کیلومتر از ساحل باگا و ۱ کیلومتر از ساحل کالانگوت (Calangute) مسافت دارد . پانجی ، پایتخت شهر گوا ۱۶ کیلومتر تا هتل فاصله دارد ، در حالی که ایستگاه راه آهن Thivim در ۲۰ کیلومتری هتل قرار گرفته است . همچنین هتل هارد راک گوا ۴۰ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دابولیم (Dabolim) مسافت دارد .

اتاق های روشن هتل هارد راک گوا با تهویه مطبوع و چای ساز مجهز شده است . آنها همچنین دارای یک میز و صندلی ارگونومیک ، مینی بار و حمام اختصاصی با دوش و لوازم آرایش رایگان می باشند . بوفه هتل هارد راک گوا غذاهای بین المللی و هندی برای صبحانه ارائه میدهد ، در حالی که برای نهار و شام ترکیبی از غذاهای اروپایی ، هندی و محلی ارائه شده است . تنقلات و نوشیدنی را می توانید در بار کنار استخر سرو کنید . سرویس اتاق نیز در دسترس است .

اگر قصد سفر به تور هند و تور گوا را دارید می توانید هتل هارد راک را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های گوا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری گوا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری گوا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 135
صندوق امانات اینترنت wifi رایگان ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ تاکسی سرویس استخر صندوق امانات
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاr
خشکشویی سالن کنفرانس تلویزیون سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی
سشوار
حمام تلفن
سرویس چای آشپزخانه
مبلمان
یخچال
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر