هتل نیپون

استانبول, هتل های استانبول, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 13 تیر 1397 13 تیر 1397


هتل نیپون

Nippon Hotel
هتل 4 ستاره

در طراحی هتل نیپون استانبول از سبک ساده ی ژاپنی الهام گرفته شده است. میدان معروف تقسیم حدود ۵ دقیقه با آن فاصله دارد و یک سالن ورزشی بسیار مجهز دارد.اتاق های این هتل همگی وای فای رایگان دارند و با سیستم تهویه هوا، مبلمان مدرن، تلویزیون صفحه تخت و یک یخچال کوچک تجهیز شده اند. برخی اتاق ها حتی یک آشپزخانه کوچک و یک جکوزی در حمام دارند. این هتل رستوران های شیکی دارد که صبحانه را به صورت بوفه ارائه می دهند و انواع غذاهای سنتی ترکیه ای را از مواد اولیه ی تازه و محلی تهیه می کنند.مهمانان می توانند از سرویس ماساژ لذت ببرند، دوچرخه سواری کنند و به سیاحت در استانبول بپردازند.

این هتل همچنین یک بخش مخصوص امور تهیه بلیط و فراهم کردن اطلاعات لازم درباره ی جاذبه های این شهر برای مسافرین دارد. این هتل حدود ۵ دقیقه با خیابان ها و پارتی های شبانه ای که در منطقه ی نیشان تاشی برگزار می شود فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک نیز در ۲۰ کیلومتری قرار گرفته است. پارکینگ رایگان و همچنین سرویس فرودگاهی از دیگر خدمات آن هستند.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور استانبول را دارید می توانید هتل نیپون را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های استانبول را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری استانبول نیز می توانید با جاذبه های گردشگری استانبول آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 171 اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
استخر نگهداری کودک امکانات معلولین ورود حیوانات خانگی آزاد
پارکینگ صندوق امانات خشکشویی سالن کنفرانس
رستوران مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق سیستم سرمایشی / گرمایشی
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر