هتل نووتل گوا شرم ریزورت

گوا, هتل های گوا, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 17 مهر 1397 17 مهر 1397


هتل نووتل گوا شرم ریزورت

Novotel Goa Shrem Resort hotel
هتل 5 ستاره

هتل 5 ستاره نووتل گوا شرم ریزورت گوا که با نام گرند مرکور شناخته میشده ، در کاندولیم و در میان مزارع برنج جای گرفته ، و این هتل نقطه ای ایده آل برای گشت و گذار در شهر گوا است . هتل نووتل ریزورت گوا فقط 35 کیلومتر دورتر از مرکز شهر قرار دارد ، و به راحتی به فرودگاه دسترسی دارد . ساحل محبوب و زیبای کالانگوت و ساحل باگا در فاصله 5 کیلومتری هتل قرار دارند ، در حالی که کلیسای قدیمی گوا 25 کیلومتر تا هتل مسافت دارد .

اتاق های هتل نووتل گوا شرم ریزورت با تهویه مطبوع ، تلویزیون کابلی صفحه تخت ، داک آی پاد ، کتری برقی ، مینی بار ، یک دوش ، حمام خصوصی با سشوار مجهز شده است . شما می توانید در اتاق ها از نمایش شهر لذت ببرید . وای فای رایگان در سراسر هتل ارائه شده است .

هتل نووتل گوا شرم ریزورت امکانات و خدمات درجه اول از جمله : سرویس اتاق 24 ساعته ، امنیت 24 ساعته ، نظافت روزانه ، فروشگاه هدیه / سوغاتی ، تاکسی سرویس و پارکینگ رایگان ارائه میدهد .

امکانات تفریحی مانند تخته دارت ، مرکز تناسب اندام ، سونا ، استخر در فضای باز و آبگرم در این هتل فراهم است . رستوران La Brise برای غذاهای کبابی شناخته شده است . ورا Cibo غذاهای مدیترانه ای ارائه میدهد و رستوران ایتالیایی دارای یک نمای زیبا از تپه می باشد . سالن لابی Chy ، دلی و بار انواع دسر های خوشمزه و نوشیدنی های عجیب و غریب ارائه میدهد .

اگر قصد سفر به تور هند و تور گوا را دارید می توانید هتل نووتل گوا شرم ریزورت را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های گوا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری گوا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری گوا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 121
اینترنت wifi رایگان اینترنت wifi با هزینه باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان ماساژ سونا/ جکوزی سالن بازی
امکانات معلولین
صندوق امانات
نگهداری کودک
فروشگاه
رستوران
مینی بار
سالن کنفرانس خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی      
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر