هتل نورث اونیو

ارمنستان, ایروان, هتل های ایروان, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی 14 شهریور 1397 14 شهریور 1397


هتل نورث اونیو

North Avenue Hotel
هتل 4 ستاره

هتل نورث اونیو در مرکز شهر ایروان جای گرفته ، که فقط چند قدم تا خانه اپرا و میدان جمهوری مسافت دارد ، و این هتل اینترنت رایگان ارائه میدهد . هتل نورث اونیو ایروان به جاذبه های ایروان از جمله : موزه تاریخ ارمنستان دسترسی دارد ، که ۱۸۰ متر دورتر از هتل قرار گرفته است . میدان آزادی و تئاتر اپرا ۵۰۰ متر تا هتل نورت اونیو ایروان مسافت دارند .

همه اتاق های مهمان هتل نورث اونیو ایروان به زیبایی مزین شده ، و با امکاناتی شامل : تهویه مطبوع ، کتری برقی ، تلویزیون صفحه تخت با کانال کابلی ، مینی بار ، حمام همراه با سشوار ، دمپایی و لوازم آرایشی رایگان تجهیز شده است . غذاهای محلی و غذاهای بین المللی در رستوران Bazaar هتل ارائه می شود و کوکتل ها در بار ۲۴ ساعته stocked فراهم می باشد . خدمات سرویس اتاق در صورت درخواست ارائه می شود . فرودگاه زورارتنس ۱۲ کیلومتر تا هتل نورث اونیو ایروان مسافت دارد .

اگر قصد سفر به تور ارمنستان و تور ایروان را دارید می توانید هتل نورث اونیو را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های ایروان را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری ایروان نیز می توانید با جاذبه های گردشگری ایروان آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 24
اینترنت wifi رایگان ترانسفر فرودگاهی تاکسی سرویس
پارکینگ صندوق امانات خشکشویی سرویس چای
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سیستم صوتی مبلمان سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار حمام تلفن یخچال
آسانسور      
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ارمنستان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر