هتل نوا

ارمنستان, ایروان, هتل های ایروان, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی 14 شهریور 1397 14 شهریور 1397


هتل نوا

Nova Hotel Yerevan
هتل 4 ستاره

هتل نوا که در مرکز شهر  ایروان واقع شده است حدودا 100 متر با تئاتر باله و اپرای ارمنستان فاصله دارد. در هتل نوا ایروان  یک رستوران وجود دارد که با غذاهایی لذیذ پذیرای شما خواهد بود. اینترنت بی سیم رایگان نیز در اختیار مهمانان قرار می گیرد. ایستگاه متروی اریتاسارداکان حدودا نیم کیلومتر تا هتل فاصله دارد و از آنجا می توانید در شهر تردد کنید.

همه ی اتاق ها یک تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماهواره ای دارند. برخی اتاق های هتل نوا ایروان نیز محل نشیمن دارند که در هنگام رزرو باید به آن توجه داشته باشید. در هر کدام از اتقا ها یک کتری و سرویس بهداشتی اختصاصی نیز وجود دارد.

میز پیشخوان هتل بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.

میدان ریپابلیک کمتر از یک کیلومتر از این هتل فاصله دارد. همچنین نزدیک ترین فرودگاه که فرودگاه بین المللی وارتنوس است نیز تا هتل 14  کیلومتر راه دارد. زوج های جوان این هتل را می پسندند، آنها در نظرسنجی ها عدد 9 را برای یک سفر دو نفره به این هتل داده اند.

همچنین مهمانان در این هتل به نسبت هزینه ای که می کنند، امکانات بهتری دریافت می کنند که باعث می شود برای گردشگران ارزش بیشتری داشته باشد.

اگر قصد سفر به تور ارمنستان و تور ایروان را دارید می توانید هتل نوا را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های ایروان را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری ایروان نیز می توانید با جاذبه های گردشگری ایروان آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 37
کافی نت اینترنت wifi رایگان تاکسی سرویس
استخر ترانسفر فرودگاهی پارکینگ صندوق امانات
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سیستم صوتی خشکشویی سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار تلفن آشپزخانه مبلمان
حمام یخچال آسانسور  
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ارمنستان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر