هتل نایری

ارمنستان, ایروان, هتل های ایروان, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی 3 شهریور 1397 3 شهریور 1397


هتل نایری

Nairi Hotel
هتل 3 ستاره

هتل نایری که در منطقه‌ی نورک ماراش قرار دارد و ۵ دقیقه با مرکز ایروان فاصله دارد. اتاقی که در هتل نایری ارمنستان در اختیاردارید، دکوراسیونی مدرن دارد و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و سرویس حمام و دستشویی اختصاصی به همراه سشوار دارد.
هوس نوشیدنی کرده‌اید؟ سری به بار هتل بزنید و از نوشیدنی‌های سرو شده لذت ببرید. رستوران هتل هم با غذاهای متنوع سرو شده در خدمت شماست.
در استخر و مجموعه‌ی آب‌گرم هتل می‌توانید استراحت کنید. این امکانات از ۱۱ صبح تا ۱۲ شب در دسترس‌اند. از هتل نایری ارمنستان با ۶ دقیقه رانندگی به باغ‌وحش ایروان و با ۴ دقیقه پیاده‌روی به مرکز پزشکی نورک ماراش می‌رسید. سرویس رفت‌وبرگشت به هتل هم ارائه می‌شود.
سفر خوبی بود؟ هتل نایری ارمنستان ۱۶.۵ کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی زوارتنوس فاصله دارد. پارکینگ رایگان اختصاصی هم در اختیارتان قرار دارد.

اگر قصد سفر به تور ارمنستان و تور ایروان را دارید می توانید هتل نایری را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های ایروان را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری ایروان نیز می توانید با جاذبه های گردشگری ایروان آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 120
اینترنت wifi رایگان
ترانسفر فرودگاهی
تاکسی سرویس
استخر پارکینگ صندوق امانات خشکشویی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس تلویزیون سیستم صوتی سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار تلفن سرویس چای آشپزخانه
مبلمان حمام
یخچال
آسانسور

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ارمنستان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر