هتل میلینیوم هیلتون بانکوک | تور تایلند | رزرو هتل

بانکوک, هتل های بانکوک, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 14 اسفند 1397 14 اسفند 1397


هتل میلینیوم هیلتون بانکوک

Millennium Hilton Bangkok
هتل 5 ستاره

هتل میلینیوم هیلتون بانکوک در سواحل رودخانه Chao Phraya واقع گردیده است واقامتی لوکس همراه با مناظر دیدنی شهر به مسافران ارائه می دهد. با داشتن اسکله اختصاصی ،میهمانان می توانند با استفاده از سرویسهای قایقی رایگان به ایستگاه قطار هوایی Saphan Taksinومرکز خرید River City دسترسی پیدا نمایند. جاذبه های تاریخی مانند Buddha Reclining ومعابد مشهور مرمری در نزدیکی هتل می باشد. اتاق ها دارای منظره وسیع شهر و رودخانه بوده و امکاناتی نظیر فضای کاری ،اینترنت پرسرعت ارائه می دهند. هتل همچنین دارای امکانات متعدد مانند آبگرم دولوکس ،مرکز بدنسازی مجهز ،یوگا،کلاسهای پیلاتز می باشد. میهمانان می توانند از مناظر بی نظیردر استخر infinity-edge که دارای کناره با ماسه های سفید رنگ است بهره ببرند. هتل دارای رستورانهای متعدد با ۷ نوع غذا مانند ژاپنی وکانتونیایی(چینی) می باشد. کافه Caffe Cino و مراکز دیگر در هتل قهوه داغ،نوشیدنی های گوارا ارائه می دهند.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور بانکوک را دارید می توانید هتل میلینیوم هیلتون را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بانکوک را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بانکوک نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 533
باشگاه بدنسازی
اینترنت wifi رایگان
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
ماساژ
کافی نت
پارکینگ
کافی شاپ
استخر
تاکسی سرویس
صندوق امانات
مینی بار
سیستم صوتی
خشکشویی
خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
تلفن
سالن کنفرانس
آشپزخانه
سشوار
سرویس چای
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
   
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر