هتل میستیک پالاس بانکوک | تور تایلند | رزرو هتل

بانکوک, هتل های بانکوک, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 13 اسفند 1397 13 اسفند 1397


هتل میستیک پالاس بانکوک

Mystic Place Hotel
هتل 3 ستاره

هتل میستیک پالاس بانکوک با یک کافه و اتاق هایی با دکوراسیون های متفاوت در قلب بانکوک جای گرفته است. وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و شاتل رایگان به بازار آخر هفته ی Chatuchak در آن مهیا می باشد. ایستگاه قطار Saphan Khwai و ایستگاه مترو Kampeang Phet حدود ۵ دقیقه پیاده فاصله دارند و با انواع رستوران ها و بازارهای خیابانی احاطه شده است. اتاق ها همگی با سیستم تهویه هوا، دکوراسیون متنوع، تلویزیون و یخچال کوچک تجهیز شده اند. طراحی و رنگ های متنوع باعث شده هر اتاق خصوصیتی منحصر بفرد داشته باشد. صبحانه و سرویس اتاق نیز در هزینه ی هتل لحاظ شده اند. مهمانان می توانند طی ماساژ استراحت کنند یا از دفتر توریستی هتل درخواست هماهنگی برای تورهای روزانه نمایند. شاتل رایگان به ایستگاه های مترو و قطار نیز همواره در دسترس شما خواهد بود.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور بانکوک را دارید می توانید هتل میستیک پالاس را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بانکوک را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بانکوک نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 36
نگهداری کودک
اینترنت wifi رایگان
پارکینگ
رستوران
خشکشویی
کافی نت
صندوق امانات
خدمات 24 ساعته اتاق
     
       
       
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر