هتل میراکل سوئیت پاتایا | تور تایلند | رزرو هتل

پاتایا, هتل های پاتایا, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 8 بهمن 1397 13 بهمن 1397


هتل میراکل سوئیت پاتایا

Miracle Suite
هتل 4 ستاره

هتل میراکل سوئیت پاتایا دارای ۸۹ سوئیت بزرگ با ویژگی اتاق های بزرگ به سبک اروپایی با بالکن خصوصی و اینترنت Wi-Fi است. همچنین خانه های با یک استخر روباز با عرشه و سالن ورزش و تناسب اندام برای سلایق گوناگون وجود دارد.از ویژگی های بارز هتل میراکل کف چوب با پارکت، اتاق های بروز شده با تلویزیون ۳۲ اینچ صفحه تخت و یک دستگاه پخش DVD چای / قهوه ساز و مینیبارمجهز شده است. حمام خصوصی با rainshower و وان در اتاقهای بزرگ و لوکس خودنمائی میکنند .هتل میراکل “هتل معجزه“یک درایو ۱۰ دقیقه از ساحل پاتایا و شب زنده داری پر جنب و جوش و ۹۰ دقیقه از فرودگاه بین المللی سووارنابومی فاصله دارد. مهمان هتل می تواند از سونا و مرکز کسب و کار استفاده نمایند در رستوران هتل خدمات صبحانه با طیف وسیعی از غذاهای محلی و بین المللی را ارائه میشود

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پاتایا را دارید می توانید هتل میراکل سوئیت را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پاتایا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پاتایا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پاتایا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 89
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
تاکسی سرویس
رستوران
کافی نت
استخر
ترانسفر فرودگاهی
کافی شاپ
خشکشویی
خدمات 24 ساعته اتاق
پارکینگ
مینی بار
سالن کنفرانس
تلویزیون
صندوق امانات
سشوار
سیستم صوتی
تلفن
آسانسور
آشپزخانه
سرویس چای
مبلمان
یخچال
حمام
     
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر