هتل میدی

آنکارا, هتل های آنکارا, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 5 خرداد 1397 6 خرداد 1397


هتل میدی

Ankara Hotel Midi
هتل 4 ستاره

هتل میدی در منطقه Cankaya آنکارا مرکز تجاری مدرن و مرکز فرهنگی واقع شده است. مهمانان این هتل می توانند از اتاق های بزرگ و خدمات درجه یک بهره مند شوند.

هتل میدی آنکارا هتل تجاری لوکسی است که نزدیک بسیاری از نقاط دیدنی، شرکت ها، سفارتخانه ها و ادارات دولتی می باشد. پیاده می توان از این هتل به مغازه ها، رستوران ها و کافه های منحصر به فرد رسید.

هتل میدی اتاق های بزرگ با انواع امکانات مدرن دارد. مرکز تجاری هتل 6 اتاق جلسه دارد که تا 350 نفر گنجایش دارند. امکانات آنها برای ضیافت و سمینار ایده آل هستند و امکان پذیرایی از خارج این مکان نیز در دسترس می باشد. این هتل برای کسانی که به دنبال مکانی مناسب در مرکز آنکارا هستند ایده آل است.

هتل میدی با خیابان پر جنب و جوش "Tunali Hilmi Street" 1 کیلومتر و با سفارت کانادا تنها 250 متر فاصله دارد. فرودگاه "Esenboga Airport" در 32 کیلومتری هتل قرار دارد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور آنکارا را دارید می توانید هتل میدی را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های آنکارا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری آنکارا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری آنکارا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 73 کافی نت اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی
امکانات معلولین پارکینگ صندوق امانات خشکشویی
رستوران مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق سیستم سرمایشی / گرمایشی
       
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر