هتل مکس رویال بلک

آسیا, ترکیه, آنتالیا, هتل های آنتالیا, جهانگردی, هتل های پنج ستاره 2 خرداد 1397 2 خرداد 1397


هتل مکس رویال بلک

Maxx Royal Belek Golf Resort
هتل 5 ستاره

در آنتالیا هتلی هست که به هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا ( Maxx Royal Belek Golf Resort ) معروف است
اتاق شما در هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا هتل بزرگ است و کفِ چوبی دارد و بارنگ‌های آرامش‌بخش تزیین‌شده و همچنین مجهز به تلویزیون LCD و مینی بار است.
بعد از اتاق، شاید مهم‌ترین چیز غذا باشد، رستوران‌های هتل مکس رویال بلک که انواع غذاهای بین‌المللی ازجمله غذاهای ژاپنی، مدیترانه‌ای، یونانی و ترکی سرو می‌کنند، در خدمت شمایند. نوشیدنی نیز اهمیت زیادی دارد، هتل ۱۳ بار با طراحی منحصربه‌فرد دارد که می‌توانید در آن‌ها از انواع نوشیدنی‌ها لذت ببرید.
اما تفریح و استراحت چی؟ هتل مجلل مکس رویال بلک فکر آن را هم کرده است، برای تفریح امکانات تفریحی در ساحل دریای مدیترانه، ۷ استخر و نیز یک زمین گلف ۱۸ سوراخه مطابق با استانداردهای جهانی در دسترس شماست، برای استراحت، مجموعه‌ی آب‌گرم هتل مکس رویال بلک با خدمات ماساژ و زیبایی و همچنین حمام سنتی ترکی در اختیار شما قرار دارد. ناگفته نماند که هتل مکس رویال بلک هرروز برنامه‌های تفریحی مختلفی ازجمله ورزش‌های آبی در ساحل اختصاصی هتل را تدارک می‌بیند؛ و همچنین این هتل ۵ ستاره، ۱ کیلومتر با فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کلاب‌های شبانه‌ی بلک فاصله دارد
امیدواریم به شما خوش گذشته باشد. فرودگاه آنتالیا در فاصله‌ی ۳۵ کیلومتری هتل مکس رویال بلک قرار دارد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور آنتالیا را دارید می توانید هتل مکس رویال بلک را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های آنتالیا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری آنتالیا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری آنتالیا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 512 کافی نت اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی سالن بازی کودکان استخر کودکان پارک آبی
ماساژ سونا/ جکوزی استخر بیلیارد
زمین تنیس غواصی تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
کتابخانه
آرایشگاه
پارکینگ ورود حیوانات خانگی آزاد
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
دستگاه خودپرداز امکانات معلولین صندوق امانات نگهداری کودک

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر