هتل موون پیک

ازمیر, هتل های ازمیر, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 12 خرداد 1397 21 خرداد 1397


هتل موون پیک

movenpick izmir Hotel
هتل 5 ستاره

هتل موون پیک ازمیر در میدان جمهوریت واقع شده است. این هتل با اتاق های لوکس و با چشم انداز زیبا پذیرای میهمانان می باشد. هتل موون پیک دارای مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم عالی پذیرای میهمانان می باشد.

اتاق های هتل موون پیک با رنگ های کرم تزیین شده اند، تمامی اتاق ها محهز به تلویزیون های صفحه تخت و بالشت های زد آلرژی می باشند. بعضی از اتاق ها دارای چشم انداز زیبا از ازمیر بِی می باشند.

رستوران موون پیکس مارگاکس غذا های محلی ترک و بین المللی را با مواد اولیه تازه برای میهمانان سرو می کند. کافه سوئیس مید پاستاری شاپ (Swiss Cake pastry shop) شیرینی و کیک های خانگی خوش طعمی را برای مبهمانان سرو می نماید. کافه میسترال درطبقه آخر هتل واقع شده و نوشیدنی های مخصوصی را برای میهمانان سرو می نماید.

میهمانان می توانند در مرکز سلامتی بزرگ و مجهز هتل در کلاس های یوگا و پیلاتس شرکت کنند. از دیگر خدمات این مرکز سلامتی می توان به سونا، ماساژ های مختلف و همچنین خدمات زیبایی اشاره کرد.

فاصله هتل موون پیک ازمیر تا فرودگاه بین المللی مندرس 15 کیلومتر می باشد.

این هتل برای کسانی که علاقه مند به پیاده روی تنهایی، پیاده روی در حومه و محل های خلوت شهر می باشند مناسب است.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور ازمیر را دارید می توانید هتل موون پیک را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های ازمیر را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری ازمیر نیز می توانید با جاذبه های گردشگری ازمیر آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 185 اینترنت wifi با هزینه استخر کودکان باشگاه بدنسازی
ماساژ سونا/ جکوزی
استخر
خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی پارکینگ صندوق امانات نگهداری کودک
رستوران کافی شاپ مینی بار  
       
       
       
 


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر