هتل مونتین پاتایا | تور تایلند | رزرو هتل

پاتایا, هتل های پاتایا, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 7 بهمن 1397 7 بهمن 1397


هتل مونتین

Montien Pattaya Hotel
هتل 3 ستاره

هتل مونتین پاتایا حدود ۵ دقیقه پیاده تا مرکز خرید Central Festival فاصله دارد. یک استخر در فضای باز، ۵ رستوران و پارکینگ رایگان از امکانات قابل توجه آن می باشند. اتاق ها دکوراسیونی تایلندی دارند و برای هرکدام یک بالکن خصوصی با منظره ای رو به دریا، تلویزیون، ماهواره، یخچال معمولی و چای/قهوه ساز فراهم شده است.
مهمانان می توانند از کلاس های یوگا یا ایروبیک در سالن ورزشی استفاده کنند و یا در سالن خوانندگی استعداد خوانندگی خود را امتحان کنند و با دوستان اوقات خوشی را تجربه کنند. مرکز تجاری، دفتر توریستی و زمین بازی کودکان به همراه سرویس کرایه ی ماشین و خشک شویی همواره در دسترس هستند.
کافه Verandah به صورت ۲۴ ساعته انواع غذاهای تایلندی، ویتنامی و بین المللی را در فضایی زیبا در میان باغات گرمسیری سرو می کند. رستوران چینی مارکوپولو نیز معمولا غذاهای لذیذی برای ناهار آماده می کند.شهر پاتایا با اتوبوس حدود ۱۵ دقیقه تا هتل فاصله دارد.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پاتایا را دارید می توانید هتل مونتین را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پاتایا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پاتایا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پاتایا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 300
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
صندوق امانات
رستوران
نگهداری کودک
ساحل اختصاصی
خشکشویی
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سونا/ جکوزی
پارکینگ
ماساژ
کافی نت
زمین تنیس
سالن کنفرانس
استخر      
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر