هتل مونتین ریور ساید بانکوک | تور تایلند | رزرو هتل

بانکوک, هتل های بانکوک, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 13 اسفند 1397 13 اسفند 1397


هتل مونتین ریور ساید بانکوک

Montien Riverside Hotel
هتل 5 ستاره

هتل مونتین ریور ساید بانکوک در راستای رودخانه ی زیبای Chao Phraya واقع شده و دارای استخر فضای باز و شاتل رایگان به مرکز بانکوک می باشد. فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi در فاصله ی ۴۵ دقیقه ای و مرکز خریدی همچون Siam Paragon، پلاژCentral World و مرکز خرید MBK در فاصله ی ۱۰ دقیقه ای واقع شده اند.اتاق ها با دکوراسیونی از رنگ های شاد طبیعی و با منظره ای رو به رودخانه، به سیستم تهویه هوا، تلویزیون، یخچال کوچک و گاوصندوق مجهز شده اند. این هتل که با باغ سرسبزی احاطه شده، ارائه دهنده ی انواع ماساژهای درمانی، سالن ورزشی مجهز، اتاق کاراکوئه، زمین بازی تنیس و مرکز تجاری می باشد.۷ رستوران فوق العاده با انواع غذاها از ویتنامی گرفته تا ایتالیایی را سرو می کنند. حتما یک وعده را بر روی قایق سنتی تایلندی هتل و بر روی آب تجربه کنید.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور بانکوک را دارید می توانید هتل مونتین ریور ساید را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بانکوک را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بانکوک نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 462
باشگاه بدنسازی
اینترنت wifi رایگان
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
ماساژ
کافی نت
پارکینگ
کافی شاپ
سونا/ جکوزی
صندوق امانات
خشکشویی
مینی بار
استخر
فروشگاه
خدمات 24 ساعته اتاق
نگهداری کودک
تلویزیون
سشوار
سیستم صوتی
مبلمان
حمام
آسانسور
زمین تنیس
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر