هتل ممتاز محل

آگرا, هتل های آگرا, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 4 مهر 1397 4 مهر 1397


هتل ممتاز محل

Mumtaz Mahal
هتل 3 ستاره

هتل ممتاز محل آگرا ۶۰۰ متر از تاج محل فاصله دارد و دارای یک رستوران در پشت بام با نمایی رو به تاج محل می باشد. اینترنت Wi-Fi در محوطه عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس می باشد.
اتاق های این هتل دارای تهویه کننده هوا ، مینی بار ، محوطه برای نشستن ، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی می باشند. هتل ممتاز ۵ کیلومتر از مراکز خرید آگرا فاصله دارد. ایستگاه قطار آگرا ۸ کیلومتر از این هتل فاصله دارد و فرودگاه آگرا نیز ۱۵ کیلومتری این هتل قرار دارد.
رسپشن هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو می باشدو خدمات خشکشویی ، اتوکشی و نگهداری چمدان در انبار ارائه می شود. تبدیل ارز نیز در هتل انجام می شود. میهمانان می توانند از خدمات ماساژ نیز بهره مند شوند.
رستوران هتل در پشت بام انواع غذاهای بین المللی و هندی را سرو می کند. کافی شاپ هتل نیز خوراکی های سبک و انواع آبمیوه و چای را سرو می کند.

اگر قصد سفر به تور هند و تور آگرا را دارید می توانید هتل ممتاز محل را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های آگرا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری آگرا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری آگرا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 22
اینترنت wifi رایگان خدمات 24 ساعته اتاق پارکینگ
رستوران خشکشویی    
       
       
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر