هتل مرکور تکسیم

استانبول, هتل های استانبول, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 12 تیر 1397 12 تیر 1397


هتل مرکور تکسیم

Hotel Mercure Istanbul Taksim
هتل 4 ستاره

هتل مرکور استانبول در منطقه ای آرام و با فاصله ی ۱۰ دقیقه از میدان تکسیم و خیابان استقلال قرار دارد. اتاق های این هتل همگی ضد صدا هستند و دارای تهویه کننده هوا ، تلویزیون ، تلفن ، کتری برقی ، مینی بار ، صندوق امانات و حمام اختصاصی می باشند. برخی از اتاق ها نما به سوی دریا و برخی به سوی شهر دارند. کاخ دلماباچه در فاصله ده دقیقه پیاده از هتل قرار دارد. اینترنت Wi-Fi در هتل رایگان می باشد.
در هتل مرکور خدماتی نظیر خشکشویی و اتوکشی نیز ارائه می شود. موزه هنرهای مدرن استانبول در فاصله ۱٫۵ کیلومتری هتل قرار دارد و اسکله ی کاباتاش فقط ده دقیقه تا هتل فاصله دارد. ایستگاه ترم کاباتاش نیز در همین فاصله است و به راحتی از این ایستگاه می توانید به منطقه تاریخی سلطان احمد و جاذبه های دیدنی این منطقه بروید. فرودگاه آتاتورک ۲۱ کیلومتر از هتل فاصله دارد.
بیوگلو برای افرادی که به شبگردی ، غذاخوردن و خرید کردن علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور استانبول را دارید می توانید هتل مرکور تکسیم را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های استانبول را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری استانبول نیز می توانید با جاذبه های گردشگری استانبول آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 137
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
امکانات معلولین پارکینگ ترانسفر فرودگاهی صندوق امانات
خشکشویی سالن کنفرانس تلویزیون سیستم سرمایشی / گرمایشی
رستوران
مینی بار سشوار خدمات 24 ساعته اتاق
سیستم صوتی آسانسور    
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر