هتل متروپولیتن تکسیم

استانبول, هتل های استانبول, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 12 تیر 1397 12 تیر 1397


هتل متروپولیتن تکسیم

Metropolitan Taksim Hotel
هتل 4 ستاره

هتل متروپلیتن استانبول در قلب تکسیم قرار دارد. اتاق های این هتل دارای تهویه کننده هوا و مینی بار ، کتری برقی و حمام اختصاصی مجهز به سشوار می باشند. در هر اتاق یک صندوق امانات نیز وجود دارد.
رسپشن هتل به طور ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای مسافرین است و در گرایه کردن ماشین و گرفتن تورهای مختلف برای بازدید از جاذبه های دیدنی استانبول آنها را راهنمایی می کند.
رستوران هتل دارای غذاهای ترکی و بین المللی برای ناهار و شامی می باشد. کافی شاپ هتل نیز خدمات خود را در بالکن ارائه می دهد و شما می توانید انواع شیرینیجات و قهوه را در این کافه میل کنید.
این هتل ۱۴ دقیقه تا بسفوروس پیاده راه دارد و با ۵ دقیقه پیاده روی به میدان تکسیم می رسید. خیابان استقلال و فروشگاهها و گالری های هنری آن نیز به این هتل نزدیک هستند و شما به راحتی می توانید از طریق ایستگاه متروی تکسیم به بسیاری از مناطق شهر بروید.
بیوگلو برای افرادی که به شبگردی ، غذاخوردن و خرید کردن علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور استانبول را دارید می توانید هتل متروپلیتن را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های استانبول را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری استانبول نیز می توانید با جاذبه های گردشگری استانبول آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 86
اینترنت wifi رایگان خدمات 24 ساعته اتاق
سیستم سرمایشی / گرمایشی
خشکشویی صندوق امانات تلویزیون سشوار
رستوران کافی شاپ مینی بار سیستم صوتی
آسانسور      
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر