هتل مانسینگ جیپور

جیپور, هتل های جیپور, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 2 آبان 1397 2 آبان 1397


هتل مانسینگ جیپور

Mansingh Jaipur Hotel
هتل 4 ستاره

هتل مانسینگ جیپور دقیقا در 1 کیلومتری ایستگاه قطار جیپور واقع شده می باشد. این هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز، مرکز تناسب اندام، اتاق های مدرن و تلویزیون LCD می باشد.

فاصله این هتل تا فرودگاه سنگانر 14 کیلومتر، تا قسمت تاریخی و جنگل های جیاگارا (Jaigarh) 10 کیلومتر و تا بازار جوهری که فروشگاه های متعددی را در خود جای داده است 2 کیلومتر می باشد.

تمامی اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، جعبه سپرده امانات، اتاق نشیمن، مینی بار، حمام های شخصی با دوش آب سرد و گرم می باشند. پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته در حال خدمت به میهمانان می باشد. از خدمات دیگر این هتل می توان به روم سرویس، شست و شو، اتو، صبحانه در اتاق، مرکز تجاری و اتاق جلسه اشاره نمود.

رستوران هایتز غذا های محلی و بین المللی را برای میهمانان سرو می نماید. کافه موجود در هتل نیز نوشیدنی و میان وعده های متفاوتی را برای میهمانان ارائه می دهد.

اگر قصد سفر به تور هند و تور جیپور را دارید می توانید هتل مانسینگ جیپور را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های جیپور را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری جیپور نیز می توانید با جاذبه های گردشگری جیپور آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 106
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
پارکینگ استخر امکانات معلولین سونا/ جکوزی
سالن کنفرانس صندوق امانات تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی یخچال تلویزیون سیستم سرمایشی / گرمایشی
حمام سشوار مبلمان تلفن
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر