هتل ماندارین اورینتال بانکوک | تور تایلند | رزرو هتل

بانکوک, هتل های بانکوک, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 9 اسفند 1397 9 اسفند 1397


هتل ماندارین اورینتال بانکوک

Mandarin Oriental Bangkok Hotel
هتل 5 ستاره

هتل ماندارین اورینتال بانکوک در حاشیه ی رودخانه ی زیبای چائو پرایا قرار گرفته و استخر بزرگ در فضای باز، کلاس های آشپزی و کلاس یوگا ارائه می دهد. شاتل های رایگان بین ایستگاه قطار Taksin، مرکز خرید River City و رستورانSala Rim Naam در رفت و آمد است. محله ی چینی ها و معبدDawn در ۳٫۵ کیلومتری هتل قرار گرفته اند.دکوراسیون داخلی اتاق های این هتل بسیار مدرن است و با مبلمانی از چوب ساج و پارچه های ابریشمی تایلندی تزئین شده اند. اتاق ها با داشتن دیوارهایی شیشه ای از زمین تا سقف، منظره ای زیبا از رودخانه بدست می دهند و با سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی پلیر و حمام با تمام امکانات تجهیز شده اند. سرویس ماساژ، وان آب گرم و مالش با گیاهان دارویی در صورت درخواست آماده هستند. می توانید در سالن پرورش اندام با یک معلم خصوصی ورزش کنید. زمین تنیس و اسکوآش نیز تعبیه شده اند.رستوران معروفLe Normandie غذاهای فرانسوی لذیذی تهیه می کند.China House نیز انواع غذاهای سنتی چینی را در فضایی شیک سرو می کند. Lord Jim معمولا ناهار را به صورت بوفه و با غذاهای بین المللی و دریایی سرو می کند.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور بانکوک را دارید می توانید هتل ماندارین اورینتال را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بانکوک را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بانکوک نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 393
باشگاه بدنسازی
اینترنت wifi رایگان
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
ماساژ
کافی نت
پارکینگ
کافی شاپ
سونا/ جکوزی
صندوق امانات
خشکشویی
مینی بار
استخر
فروشگاه
خدمات 24 ساعته اتاق
نگهداری کودک
تلویزیون
سشوار
سیستم صوتی
مبلمان
حمام
آسانسور
 
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر