هتل ماری گلد جیپور

جیپور, هتل های جیپور, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 5 آبان 1397 5 آبان 1397


هتل ماری گلد جیپور

Marigold Jaipur Hotel
هتل 4 ستاره

هتل ماری گلد جیپور در فاصله 2 کیلومتری چوخی دهانی قرار دارد. از امکانات این هتل می توان به استخر روباز، مرکز تناسب اندام و دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان اشاره کرد.

تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون های صفحه تخت با کانال های متنوع، مینی بار،جعبه سپرده امانات، حمام های خصوصی با دوش آب، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان همچنین سشوار می باشد.

برای آسایش میهمانان پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در حال سرویس دهی به میهمانان می باشد. از امکانات دیگر این هتل می توان به خدمات مساعدت های توری، جامه دان، شست و شو و اتو کشی لباس ها اشاره کرد.

این هتل در 18 کیلومتری حوا ماهال تاریخی، در 10 کیلومتری فرودگاه بین المللی جیپور، در 14 کیلومتری ایستگاه اتوبوس سندی کمپ و در 18 کیلومتری ایستگاه قطار جیپور قرار گرفته است.

رستورانی که در پشت بام هتل واقع شده غذا های هندی سرو کرده در حالی که کافه موجود در این هتل غذا های بین المللی سرو می کند. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در حال سرویس دهی به میهمانان می باشد.

اگر قصد سفر به تور هند و تور جیپور را دارید می توانید هتل ماری گلد جیپور را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های جیپور را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری جیپور نیز می توانید با جاذبه های گردشگری جیپور آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 75
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
پارکینگ استخر ماساژ سونا/ جکوزی
سالن کنفرانس صندوق امانات تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی امکانات معلولین تلویزیون سیستم سرمایشی / گرمایشی
حمام سشوار مبلمان تلفن
یخچال آسانسور    
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر