هتل ماریوت بای کورت یارد مومبای اینترنشنال ایرپورت

بمبئی, هتل های بمبئی, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 19 آبان 1397 19 آبان 1397


هتل ماریوت بای کورت یارد مومبای اینترنشنال ایرپورت

Marriott Courtyard Mumbai Int Airport hotel
هتل 5 ستاره

هتل ماریوت بای کورت یارد مومبای اینترنشنال ایرپورت یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر بمبئی واقع در کشور هند است. این هتل ۳۳۴ اتاق دارد. از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به ترنسفر فرودگاهی، استخر روباز، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع و پارکینگ رایگان اشاره کرد. اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلوزیون صفحه مسطح و دوش قطره‌ای هستند.

این هتل دارای ۳ رستوران مختلف و یک کافه ۲۴ ساعته است. هتل تا ترمینال داخلی شماره ۱ حدود ۲.۸ کیلومتر، تا مجتمع ورزشی آندره ۳.۴ کیلومتر، تا بموسسه فناوری هند، بمبئی ۵.۶ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی چچراپاتی شیواجی ۲ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی پونا ۱۲۵.۴ کیلومتر، تا فرودگاه سورات ۲۲۳.۷ کیلومتر، تا فرودگاه دیو ۲۷۰.۵ کیلومتر و تا فرودگاه اورنگ‌آباد ۲۷۸.۸ کیلومتر فاصله دارد.

اگر قصد سفر به تور هند و تور بمبئی را دارید می توانید هتل ماریوت بای کورت یارد مومبای اینترنشنال ایرپورت را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بمبئی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بمبئی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بمبئی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 334
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
استخر ماساژ پارکینگ ترانسفر فرودگاهی
صندوق امانات تاکسی سرویس امکانات معلولین سالن کنفرانس
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی تلویزیون مبلمان سیستم سرمایشی / گرمایشی
حمام سشوار آسانسور  
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر