هتل مارمارا شیشلی

استانبول, هتل های استانبول, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 9 تیر 1397 11 تیر 1397


هتل مارمارا شیشلی

The Marmara Sisli
هتل 5 ستاره

هتل مارمارا شیشلی استانبول به راحتی در فاصله 2300 فوت از مرکز خرید جواهیر واقع شده است و دسترسی آسان به مناطق تجاری گیرتپ ، لوانت و مسلکدارد. شما به راحتی ایستگاه مترو را در فاصله 650 فوتی از هتل پیدا خواهید کرد که به مناطق معروف شهر استانبول مانند میدان تکسیم و بخش های تاریخی شهر شما را متصل میکند. این هتل 4 ستاره با طراحی مدرن و اشکال مدرنی برگرفته از سبک دهه 1950 ساخته شده است. اینترنت رایگان وای فای و منظره وسیع شهر استانبول در هر یک از اتاقهای هتل شما را به وجد می آورد.این هتل دوستدار حیوانات می باشد.
رستوران لابی هتل مارمارا شیشلی استانبول بسیار شیک تزئین شده و غذاهای عالی را به صورت لاکارته سرو میکند. گزینه های فراوانی از شراب، نوشیدنی های سبک در بار مارمارا شیشلی موجود است.

اتاق های هتل مارمارا شیشلی استانبول مجهز به تلویزیون های صفحه تخت دیواری و کانال های محلی و بین المللی هستند. برخی از اتاقها دارای حمام اختصاصی و دیدی به شهر و تنگه بسفر دارند.

شما مهمانان می توانید در مرکز تناسب اندام مارمارا شیشلی، که شامل تجهیزات قلب و عروق و وزنه های اضافه است، وقت خود را سپری کنند. همچنین می توانید با کارکنان مهربان هتل از طریق برنامه واتس آپ ارتباط داشته و درخواست های خود را عنوان کنید.

مرکز زورلو تنها یک ایستگاه مترو فاصله دارد و برج های ترامپ تنها با یک پیاده روی کوتاه در دسترس است. بیمارستان آچیبادم فولیا در فاصله 0.6 مایلی هتل قرار دارد، در حالی که بیمارستان آمریکایی در 1 مایلی هتل واقع شده است. محدوده مد و سرگرمی معروف نیشانتاشی در حدود 1.2 مایلی هتل با مغازه های لوکس، رستوران ها و کافه ها است. پارکینگ رایگان در محل هتل مارمارا شیشلی استانبول ارائه می شود. ایستگاه تاکسی 24 ساعته در نزدیکی هتل هست. مغازه های متعدد و 4 فروشگاه مختلف در فاصله 5 دقیقه ای ازهتل قرار میگیرد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور استانبول را دارید می توانید هتل مارمارا شیشلی را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های استانبول را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری استانبول نیز می توانید با جاذبه های گردشگری استانبول آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 388 کافی نت اینترنت wifi رایگان
استخر
پارکینگ صندوق امانات خشکشویی تاکسی سرویس
سالن کنفرانس سیستم صوتی تلفن سیستم سرمایشی / گرمایشی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سشوار سرویس چای آشپزخانه
یخچال مبلمان حمام آسانسور
       
 


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر