هتل مارمارای

استانبول, هتل های استانبول, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 12 تیر 1397 12 تیر 1397


هتل مارمارای

Marmaray Hotel
هتل 4 ستاره

هتل مارمارای ۲ کیلومتر از منطقه تاریخی سلطان احمد و جاذبه های دیدنی مهم استانبول نظیر گرند بازار ، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی فاصله دارد. این هتل دارای امکانات اسپا ، تراس با نمایی به سوی دریا و اینترنت رایگان Wi-Fi می باشد.
تمامی اتاق های هتل مارمارای دارای تلویزیون LCD و ماهواره ، تلفن ، صندوق امانات ، مینی بار و حمام اختصاصی می باشند. این هتل دارای مرکز اسپا ، حمام سنتی ترکی ، سونا و انواع ماساژ می باشد.
صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می شود و انواع غذاهای بین المللی در تراس رستورانی که به سوی دریا است سرو می شود. همچنین شما می توانید رستوران هایی که غذاهای دریایی و ماهی سرو می کنند را در چند قدمی این هتل بیابید.
ایستگاه اتوبوس ینی کاپی مارمارای و ایستگاه فری ینی کاپی هر دو فقط ۴۵۰ متر از این هتل فاصله دارند. ایستگاه ترم آکسارای ۵۰۰ متر از هتل فاصله دارد که از طریق آن به راحتی می توانید به دیگر نقاط شهر بروید. فاصله فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۸ کیلومتر می باشد.
منطقه فاتح برای افرادی که به معماری ، موزه و بازدید از اماکن تاریخی علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور استانبول را دارید می توانید هتل مارمارای را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های استانبول را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری استانبول نیز می توانید با جاذبه های گردشگری استانبول آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 93
اینترنت wifi رایگان
ماساژ سونا/ جکوزی
پارکینگ صندوق امانات ترانسفر فرودگاهی سیستم سرمایشی / گرمایشی
رستوران مینی بار سیستم صوتی خدمات 24 ساعته اتاق
فروشگاه خشکشویی تلویزیون سشوار
آسانسور      
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر