هتل مارتی ریزورت

مارماریس, هتل های مارماریس, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 22 مرداد 1397 22 مرداد 1397


هتل مارتی ریزورت

Marti Resort de Luxe
هتل 5 ستاره

هتل مارتی ریزورت مارماریس در مقابل خلیج بیک قرار گرفته و اتاق هایش دارای اتاق نشیمن و بالکن اختصاصی می باشد. از امکانات قابل توجه آن می توان به ۲ استخر بزرگ، ساحل اختصاصی و کلوپ ورزشی اشاره کرد.
این اتاق ها که به سیستم تهویه هوا تجهیز شده اند، دکوراسیون داخلی بسیار زیبایی دارند که کف پارکت شده و دیوارهای کاملا شیشه ای دارد. تمام اتاق ها تلویزیون صفحه تخت، ماهواره، یخچال و حمام خصوصی دارند.
مهمانان می توانند از سرویس ماساژ، سونا، حمام ترکی و مرکز سلامتی استفاده کنند. کودکان هم می توانند در کلوپ مخصوص به خود مشغول بازی و تفریح شوند. این هتل ۵ رستوران هم دارد که انواع غذاها از غذاهای مدیترانه ای و ایتالیایی گرفته تا فرانسوی و نیز غذاهای سنتی ترکیه ای را سرو می کنند. ۴ کافی شاپ هم تعبیه شده که نوشیدنی های عالی به همراه اسنک و موسیقی زنده ارائه می دهند.
مرکز شهر ایچملر حدود ۱۰ دقیقه پیاده و مارماریس هم با ماشین ۱۵ دقیقه با اینجا فاصله دارند. پارکینگ ها نیز کاملا رایگان هستند.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور مارماریس را دارید می توانید هتل مارتی ریزورت را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های مارماریس را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری مارماریس نیز می توانید با جاذبه های گردشگری مارماریس آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 280
اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان ماساژ سونا/ جکوزی استخر
زمین تنیس
امکانات معلولین خدمات 24 ساعته اتاق ورود حیوانات خانگی آزاد
پارکینگ
صندوق امانات
نگهداری کودک خشکشویی
رستوران مینی بار    
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر