هتل ماربل

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 4 مرداد 1397 4 مرداد 1397


هتل ماربل

Marbel Hotel
هتل 4 ستاره

هتل ماربل در مرکز کوش آداسی واقع شده است ، این هتل کمتر از سه کیلومتر از دریای اژه فاصله دارد. اتاق های این هتل دارای تهویه کننده هوا می باشد و این هتل یک استخر روباز همراه با تراس آفتاب دارد.
اتاق های هتل ماربل بالکن دارند ، این اتاق ها دارای مینی بار و حمام اختصاصی می باشند. برخی اتاق ها محوطه جداگانه برای نشستن دارند ، تلویزیون و ماهواره در اتاق ها موجود است.
رستوران هتل غذاها را به صورت بوفه سرو می کند ، شما می توانید در طول روز انواع غذاهای بین المللی و ترکی را در این رستوران میل کنید. همچنین می توانید از امکانات حمام ترکی یا بازیهای بیلیارد استفاده کنید. این هتل یک زمین تنیس و مرکز بدنسازی نیز دارد.
هتل ماربل ۲۰ کیلومتر از شهر تاریخی افسوس فاصله دارد ، رسپشن هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو می باشد و پارکینگ هتل رایگان است.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل ماربل را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 105 باشگاه بدنسازی اینترنت wifi با هزینه ماساژ
سونا/ جکوزی استخر بیلیارد زمین تنیس
امکانات معلولین صندوق امانات خشکشویی خدمات 24 ساعته اتاق
رستوران
مینی بار
   
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر