هتل لیلا امبیانس کانونشن

دهلی, هتل های دهلی, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 5 آبان 1397 5 آبان 1397


هتل لیلا امبیانس کانونشن

The Leela Ambience Convention hotel
هتل 5 ستاره

هتل لیلا امبینس کانونشن دهلی ، از هتل های ۵ ستاره و لوکس شهر دهلی است که از بهترین هتل های این شهر به شمار می آید. این هتل در نزدیکی مجتمع ورزشی بزرگ یامونا قرار گرفته است و نزدیک ترین ایستگاه مترو در فاصله ۳ کیلومتری آن قرار دارد. این هتل دسترسی خوبی به جاذبه های مهم شهر از جمله دروازه هند دارد و ۱۲ کیلومتر با ایستگاه راه آهن دهلی فاصله دارد.

این هتل در مجموع ۴۵۵ اتاق و ۲۵ سوییت دارد. بسته به نوع اتاق، امکانات داخل آن شامل: حمام، تلفن، سشوار، یخچال، تلویزیون، اینترنت، چای و قهوه ساز، تهویه هوا، اتو و میز اتو، روزنامه رایگان، کمد متحرک، تخت مخصوص، فضای غذاخوری مجزا و فیلم رایگان می شود.

فاصله این هتل تا فرودگاه دهلی ۲۵ کیلومتر است که دسترسی به آن از طریق بزرگاه در حدود ۴۰ دقیقه است. هتل لیلا امبینس کانونشن، بهترین قیمت را نسبت به خدمات یک هتل ۵ ستاره ارایه می دهد.

اگر قصد سفر به تور هند و تور دهلی را دارید می توانید هتل لیلا امبینس کانونشن را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های دهلی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری دهلی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری دهلی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 480
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
استخر سونا/ جکوزی ماساژ ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات خشکشویی امکانات معلولین سیستم سرمایشی / گرمایشی
نگهداری کودک سالن کنفرانس مبلمان تاکسی سرویس
تلویزیون حمام سشوار تلفن
یخچال آسانسور    
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر