هتل لمردین بانکوک | تور تایلند | رزرو هتل

بانکوک, هتل های بانکوک, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 9 اسفند 1397 9 اسفند 1397


هتل لمردین بانکوک

Le Meridien Bangkok
هتل 5 ستاره

هتل لمردین بانکوک Le Meridien Bangkok ، جز هتل های ۵ ستاره بانکوک است. این هتل پنج ستاره لوکس، که از معماری منحصر به فردی برخوردار است، جز بهترین هتل های شهر بانکوک محسوب می شود که در منطقه تجاری شهر و نزدیک به بازار قرار دارد. این هتل از ایستگاه منوریل و اتوبوس پیاده ۵ دقیقه ، از خانه جیم تامپسون ۴ کیلومتر و از کاخ بزرگ شهر ۵.۵ کیلومتر فاصله دارد. از این هتل تا فرودگاه بین المللی بانکوک حدود ۱ ساعت راه است. از خدمات منحصر به فرد هتل می توان استخر روباز همراه با تراس آفتاب و خدمات ماساژ و مرکز اسپا اشاره کرد. هتل لمردین بانکوک برای ارائه بهترین خدمات، شاتل رایگان فرودگاهی ، امکانات به روز و خدمات رفاهی ۲۴ ساعته را با بالاترین کیفیت ممکن به خدمات خود اضافه کرده است تا میهمانان هتل در طول مدت اقامتشان، آرامش و لذت کافی را از شهر زیبا و پر جنب و جوش بانکوک ببرند این هتل دارای ۲۸۲ اتاق و سوئیت است. از ویژگی های اتاق های هتل می توان به داشتن دکوراسیونی مدرن، مبلمانی کلاسیک، تختی راحت، پنجره هایی قدی با نور مناسب و خدمات نظافت روزانه با پرسنلی مودب و مسئولیت پذیر، تهویه مطبوع ، سیستم حرارتی و برودتی، سرو صبحانه در اتاق، حمام مجهز به وان و دوش مجزا و وسایل مکمل استحمام، سشوار، صندوق امانات، میز کار، مینی بار، یخچال، تلویزیون ال سی دی، کانال های ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان و بسیاری از امکانات دیگر اشاره کرد. امکانات تفریحی در فضای باز : تراس، استخر  روباز، سونا، بیلیارد، ماساژ درمانی، مرکز سلامت و آب گرم، باشگاه بدنسازی مجهز، محوطه مخصوص حمام آفتاب خدمات: خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، خدمات واکس کفش، صرافی، پذیرش و تحویل سریع و ۲۴ ساعته، سرویس ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، تهویه ، آسانسور، خدمات گردشگری، سرویس نگه داری از کودک، کرایه اتومبیل، کافی شاپ، انبار بار و چمدان، امکانات اتاق وی آی پی، روزنامه، امکانات ماه عسل، اتاق های پاک و بدون سیگار، امکانات ویژه معلولین

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور بانکوک را دارید می توانید هتل لمردین را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بانکوک را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بانکوک نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 282
باشگاه بدنسازی
اینترنت wifi رایگان
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
ماساژ
کافی نت
پارکینگ
کافی شاپ
سونا/ جکوزی
صندوق امانات
خشکشویی
مینی بار
استخر
فروشگاه
خدمات 24 ساعته اتاق
نگهداری کودک
تلویزیون
سشوار
سیستم صوتی
مبلمان
حمام
آسانسور
سالن کنفرانس
تاکسی سرویس      
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر