هتل لارا هادریانوس

آسیا, ترکیه, هتل های سه ستاره, آنتالیا, هتل های آنتالیا, جهانگردی 16 اسفند 1396 16 اسفند 1396


هتل لارا هادریانوس

Lara Hadrianus Hotel
هتل 3 ستاره

هتل لارا هادریانوس آنتالیا یک هتل سه ستاره در لارا می باشد. این هتل ۲۹۳ متر از ساحل لارا فاصله دارد و دارای استخر بیرونی روباز همراه با سرسره های آبی برای کودکان می باشد. علاوه بر آن برای کودکان زمین بازی نیز وجود دارد. اینترنت رایگان Wi-Fi در محوطه هتل در دسترس می باشد.
اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه هوا ، بالکن اختصاصی ، تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و حمام خصوصی دارای شامپو و صابون می باشد.
میهمانان هتل می توانند صبحانه را به صورت منوی باز و بوفه در رستوران هتل میل کنند و برای ناهار و شام نیز این رستوران انواع غذاها از جمله کباب ، ماهی و غذاهای گریل را سرو می کند.
خدمات ماساژ نیز در این هتل وجود دارد و میهمانان می توانند از سونا نیز استفاده کنند ، سرگرمی ها و برنامه های تفریحی هتل نظیر موزیک زنده و انواع نمایش ها هفته ای دو روز می باشد.
این هتل ۸٫۹ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا و ۱۱٫۳ کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. پارکینگ رایگان و خصوصی برای میهمانان موجود است.در فاصله ی 7 دقیقه پیاده روی از ساحل واقع شده است. این هتل دقیقا در مجاورت دریا قرار دارد و شامل استخر روباز، استخر سرپوشیده و ساحلی خصوصی به همراه صندلی های حمام آفتاب و چتر رایگان می شود. حمام ترکی و اینترنت بیسیم در بخش های عمومی هتل میراکل ریزورت رایگان هستند.

کفپوش موکت، تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون و بالکن از ویژگی ها و امکانات موجود در اتاق های هتل میراکل ریزورت می باشند. سرویس بهداشتی اتاق ها مجهز به وان، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. بیشتر اتاق های میراکل ریزورت چشم اندازی از دریا ارائه می دهند.

رستوران اصلی هتل میراکل ریزورت صبحانه، نهار و شام را به صورت سلف سرویس ارائه می دهد. 3 رستوران سفارشی هتل غذا های مکزیکی، ترکی و دریایی سرو می کنند. مهمانان میراکل ریزورت می توانند در یکی از 4 کافه ی هتل نوشیدنی های گوارا میل نمایند.

4 زمین تنیس، 2 زمین فوتبال و 1 زمین بسکتبال در هتل میراکل ریزورت قرار دارند. بدنسازی، اتاق ماساژ و اتاق بازی از دیگر تسهیلات هتل به شمار می روند. مهمانان کوچک هتل میراکل ریزورت می توانند از زمین بازی، 2 استخر کودک و سرسره های آبی بهره ببرند.

در هتل میراکل ریزورت تجهیزات ورزش های آبی و خدمات اتاق ارائه می شوند. فرودگاه آنتالیا در 19 کیلومتری هتل واقع شده است.

از چشم انداز آبی زیبا ی مدیترانه و طبیعت سبز و زیبا ی اطراف هتل میراکل ریزورت لذت ببرید. لابی کلاسیک و زیبا ی هتل هنگام ورودتان شما را مسحور خود می کند. روز های آفتابی را در استخر های روباز یا ساحل 150 متری هتل میراکل ریزورت سپری کنید.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور آنتالیا را دارید می توانید هتل لارا هادریانوس را برای اقامت انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های آنتالیا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری آنتالیا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری آنتالیا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 132 اینترنت wifi رایگان کافی نت ماساژ
استخر رستوران کافی شاپ مینی بار
تلویزیون خشکشویی سیستم صوتی خدمات 24 ساعته اتاق
سشوار یخچال    
       
       
       

   

1398 بازدید کل ، 1 امروز

  

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر