هتل قفقاز پوینت

آذربایجان, باکو, هتل های باکو, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی 25 شهریور 1397 25 شهریور 1397


هتل قفقاز پوینت

QafqaZ Point Boutique Hotel
هتل 5 ستاره

هتل قفقاز پوینت یک هتل تازه تاسیس 5 ستاره با امکاناتی مدرن و راحت در شهر باکو می باشد. با تجهیزات و امکانات مدرن مخصوص برگزاری جلسات، هتل قفقاز محبوب مسافرین تجاری و بازرگانان است.

هتل قفقاز پوینت با قرارگرفتن در منطقه کم جنب و جوش تجاری شهر،‌ هتل تنها 10 دقیقه با مرکز شهر باکو فاصله دارد. هتل دارای 74 اتاق (44 اتاق یک تخته، 26 اتاق بزرگ، 3 سوئیت و 1 سوئیت VIP)تماما با دکوراسیونی مدرن و امکاناتی همچون اینترنت رایگان، یخچال، تلویزیون ماهواره ایی، صندوق امانات، تهویه مطبوع می باشد.

هتل قفقاز پوینت خدماتی نظیر حمام ترکی، ماساژ، سونا، مرکز بدنسازی، استخر سرپوشیده،‌تریا و رستوران را برای تفریح و لذت مسافرین خود ارائه می دهد. مجوعه آبگرم هتل قفقاز شامل یک سالن زیبایی، سونا خشک، سونا بخار و ماساژ می باشد که خستگی گشت و گذار را به بهترین شکل از تن بدر می کند. در سالن بدن سازی نیز می توانید مانند روال همیشگی به ورزش کردنتان برسید و سلامت خود را حفظ کنید.

رستوران پانارومای هتل قفقاز پوینت که در بالاترین طبقه هتل واقع گردیده است انواع غذاهای محلی و فرانسوی را بهمراه مناظر دیدنی شهر سرو می نماید. صبحانه در رستوران نخجوان در لابی هتل سرو میگردد.

فاصله هتل قفقازپوینت تا فرودگاه 30 دقیقه با ماشین و تا ایستگاه قطار 15 دقیقه با ماشین می باشد. مرکز شهر 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

اگر قصد سفر به تور آذربایجان و تور باکو را دارید می توانید هتل قفقاز پوینت را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های باکو را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری باکو نیز می توانید با جاذبه های گردشگری باکو آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 74
کافی نت
اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی
ماساژ سونا/ جکوزی استخر ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ تاکسی سرویس صندوق امانات خشکشویی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس تلویزیون سیستم صوتی سیستم سرمایشی / گرمایشی
آشپزخانه سشوار حمام مبلمان
تلفن یخچال آسانسور  
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور آذربایجان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر