هتل قفقاز اسپرت

آذربایجان, باکو, هتل های باکو, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی 31 شهریور 1397 31 شهریور 1397


هتل قفقاز اسپرت

Qafqaz Baku Sport Hotel
هتل 4 ستاره

هتل قفقاز باکو اسپرت یکی از انتخاب های برتر ما در شهر باکو است که در نزدیکی ایستگاه متروی خطایی در منطقه ی تجاری شهر واقع شده است.
دسترسی رایگان به اینترنت وای فای در سرتاسر هتل امکان پذیر است. پارکینگ خصوصی رایگان نیز در هتل در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
همه ی اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی، سشوار، و مواد شوینده ی رایگان می باشند. برای رفاه و راحتی میهمانان، برخی از اتاق ها فضای نشیمن نیز دارند. شما می توانید در حالیکه به تماشای مناظر دریا و شهر نشسته اید، از نوشیدن یک فنجان چای لذت ببرید.
در طبقه ی ۱۷ ام هتل، رستوران Sunset قرار دارد که علاوه بر تماشای مناظر زیبای دریا، می توانید انواع غذاهای ملی و اروپایی را تست کنید.
در طبقه ی ۱۶ ام هتل، شما می توانید انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی را در Champion Bar میل کنید. از اینجا نیز شما نمای زیبایی از سی ساید بولیوارد را خواهید دید.
از دیگر امکانات رفاهی هتل می توان به مرکز تناسب اندام، سونا، و اتاق بخار اشاره کرد. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است.
میهمانانی که از امکانات سالن کنفرانس هتل استفاده می کنند، بسیار از آن راضی هستند.
فاصله ی هتل تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف حدود ۳ کیلومتر، تا مسجد تازه پیر ۸ کیلومتر، تا ایستگاه قطار باکو ۱ کیلومتر ، و تا فرودگاه بین المللی حیدر علی اف ۲۳ کیلومتر می باشد.
میهمانان هتل وقتی امکانات را با هتل های هم قیمت مقایسه می کنند، از انتخاب خود بسیار راضی و خوشحال می شوند. میهمانان در ازای پولی که بابت هتل می پردازند، از امکانات بیشتری برخوردار می شوند.
کارکنان هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند.

اگر قصد سفر به تور آذربایجان و تور باکو را دارید می توانید هتل قفقاز باکو اسپرت را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های باکو را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری باکو نیز می توانید با جاذبه های گردشگری باکو آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 103
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
ماساژ سونا/ جکوزی سالن بازی کودکان استخر
زمین تنیس تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی پارکینگ
صندوق امانات نگهداری کودک خشکشویی سالن کنفرانس
رستوران کافی شاپ تلویزیون خدمات 24 ساعته اتاق
سشوار تلفن سیستم صوتی سیستم سرمایشی / گرمایشی
سرویس چای آشپزخانه مبلمان آسانسور
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور آذربایجان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر