هتل فیرمونت باکو

آذربایجان, باکو, هتل های باکو, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی 22 شهریور 1397 22 شهریور 1397


هتل فیرمونت باکو

Fairmont Baku Hotel
هتل 5 ستاره

هتل فیرمونت که درست در برج‌های مشهور و زیبای «شعله» واقع شده اند از بهترین هتل های باکو هستند. تنها با سه دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به خیابان مشهور مارتیرز (Martyrs) برسید. هتل فیرمونت هتلی پنج ستاره و لوکس است که می‌توانید با اقامت در آن مطمئن باشید که ارزش پولی که صرف کرده‌اید را داشته است. می‌توانید برای اقامت خود اتاق‌های رو به شهر یا رو به دریای خزر را انتخاب کنید.
اتاق‌ها مجهز به تهویه‌ی هوشمند هستند و از دکوراسیونی مدرن و زیبا برخوردارند. کلیه‌ی امکانات رفاهی و لوکس در این هتل در دسترس مهمانان قرار دارد. علاوه بر این، اتاق‌های هتل همگی پنجره‌هایی تمام شیشه دارند که در شب منظره‌ای فوق العاده رویایی به اتاق می‌بخشند.
کلیه‌ی امکانات و انتظاراتی که ممکن است از یک هتل لوکس داشته باشید را می‌توانید در هتل فیرمونت به دست بیاورید. حتی می‌توانید از سینمای مجهز IMAX که در برج‌های شعله واقع شده است هم استفاده کنید.
فاصله‌ی هتل با فرودگاه حیدر علیف ۳۲ کیلومتر است که می‌توانید از شاتل‌ها و ترانسفر رایگان هتل برای رفتن به فرودگاه استفاده کنید.

اگر قصد سفر به تور آذربایجان و تور باکو را دارید می توانید هتل فیرمونت را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های باکو را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری باکو نیز می توانید با جاذبه های گردشگری باکو آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 318
کافی نت اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی
ماساژ سونا/ جکوزی استخر بیلیارد
پارکینگ صندوق امانات تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی نگهداری کودک سالن کنفرانس دستگاه خودپرداز
تلویزیون سیستم صوتی سشوار سیستم سرمایشی / گرمایشی
مبلمان حمام یخچال آسانسور
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور آذربایجان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر