هتل فیرتکس اسپورت کلاب پاتایا | تور تایلند | رزرو هتل

پاتایا, هتل های پاتایا, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 1 بهمن 1397 1 بهمن 1397


هتل فیرتکس اسپورت کلاب

Fairtex Sports Club Hotel
هتل 4 ستاره

هتل فیرتکس اسپورت کلاب پاتایا در قسمت محبوب و دوست داشتنیه شمال پاتایا بنا شده و با موقعیت مکانی شکفت انگیزش، اقامتگاهی مناسب برای میهمانان است!
سواحل زیبای پاتایا در نزدیکی هتل فیرتکس اسپورت کلاب پاتایا قرار دارند و دسترسی به آنها بسیار راحت است! فاصله هتل فیرتکس اسپورتس کلاب تا مرکز شهر تنها ۵۰۰ متر است.
بسیاری از جاذبه های گردشگری پاتایا در نزدیکی هتل قراردارند که مزیت مهمی است. خدمات منحصر به فرد هتل، این مجموعه زیبا را به مکانی دلنشین و دوست داشتنی برای گردشگران تور تایلند تبدیل کرده.
اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت، نظافت روزانه اتاق ها، پارت اطلاع رسانی ۲۴ ساعته، انبار چمدان هایتان و وای فای در همه نقاط هتل، از جمله این امکانات هستند.
سیستم تهویه هوای پیشرفته، تلویزیون ال سی دی با دسترسی به کانال های ماهواره ای، چایساز و قهوه جوش، گاو‌صندوق و حمام های مدرن از امکانات اتاق های لوکس هتل فیرتکس اسپورت کلاب پاتایا هستند.
امکانات محبوب هتل که مورد پسند میهمانان عزیز قرار گرفته است شامل اینترنت رایگان ، سالن تناسب اندام ، استخر روباز ، سرویس حمل و نقل فرودگاهی و رستوران ها میشوند.
یکی از بهترین هتل های چهار ستاره در شهر زیبای پاتای همین هتل فیرتکس اسپورت کلاب پاتایا
است. اقامت در این هتل، طیق تجربه شخصی من اقامتی به یادماندنی و راحت است!
رتبه این هتل هشت ونیم از ده است! پس چمدان هایتان را ببندید و به پاتایا سفر کنید! هتل فیرتکس اسپورت کلاب پاتایا منتظر شماست!

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پاتایا را دارید می توانید هتل فیرتکس اسپورت کلاب را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پاتایا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پاتایا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پاتایا آشنا شوید.

امکانات هتل


اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
تاکسی سرویس
رستوران
کافی نت
ماساژ
ترانسفر فرودگاهی
کافی شاپ
نگهداری کودک
سونا/ جکوزی
پارکینگ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
استخر
خشکشویی
تلویزیون
سالن کنفرانس
بیلیارد
صندوق امانات
سشوار
سیستم صوتی
تلفن
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
آسانسور
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر