هتل فور سیزن باکو

آذربایجان, باکو, هتل های باکو, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی 22 شهریور 1397 22 شهریور 1397


هتل فور سیزن باکو

Four Seasons Hotel Baku
هتل 5 ستاره

هتل فور سیزن باکو با داشتن نمای زیبایی از دریای خزر و واقع شدن در قلب بخش تاریخی شهر باکو، هتل فور سیزن از بهترین هتل های باکو است که می‌توانید برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل پنج ستاره که دارای رستوران فوق العاده با کیفیت و مشهوری است، در سراسر باکو به ارائه‌ی خدمات با کیفیت و لوکس مشهور است. استخر سرپوشیده و اتاق‌هایی مجهز به بهترین امکانات، از جمله سیستم تهویه و خنک کننده‌ی مطبوع و دکوراسیون شیک و زیبا همه و همه باعث شده که این هتل از بهترین هتل های باکو باشد.
هر اتاق این هتل دکوراسیون متفاوتی دارد اما امکانات اولیه در همه‌ی اتاق‌ها در سطح بسیار لوکسی انتخاب شده است تا مهمانان احساس راحتی هرچه بیشتری داشته باشند.
مراکز خرید تنها ۲ دقیقه از این هتل فاصله دارند و با ۶ دقیقه رانندگی می‌توانید به مرکز خرید باکو پورت (port baku) برسید. فرودگاه حیدر عیلف نیز در ۳۰ کیلومتری این هتل واقع شده است. هتل دارای مرکز اسپا، ماساژ درمانی، باشگاه مجهز و لوکس، حمام ترکی و سونا و جکوزی نیز هست.

اگر قصد سفر به تور آذربایجان و تور باکو را دارید می توانید هتل فور سیزن را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های باکو را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری باکو نیز می توانید با جاذبه های گردشگری باکو آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 171
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ سونا/ جکوزی
استخر
بیلیارد
آرایشگاه تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی پارکینگ
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات سالن کنفرانس تلفن سیستم سرمایشی / گرمایشی
تلویزیون سیستم صوتی سشوار آشپزخانه
مبلمان حمام یخچال آسانسور
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور آذربایجان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر