هتل فوروم پارک بانکوک | تور تایلند | رزرو هتل

بانکوک, هتل های بانکوک, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 9 اسفند 1397 9 اسفند 1397


هتل فوروم پارک بانکوک

Forum Park Hotel
هتل 4 ستاره

هتل فوروم پارک بانکوک در منطقه ی Sathorn قرار گرفته و با یک استخر در فضای باز و سالن ورزشی تکمیل شده است. شاتل های رایگان بین هتل و مراکز خرید نزدیک و ایستگاه Chong Nonsi در رفت و آمد می باشد. فرودگاه Suvarnabhumi حدود ۲۳ کیلومتر، بازار Seafood حدود ۴ کیلومتر و ایستگاه متروی Lumphini و Silom هر دو ۲٫۴ کیلومتر با هتل فاصله دارند.اتاق ها همگی با گاوصندوق، تلویزیون، ماهواره و حمام خصوصی با تمام امکانات لازم مجهز شده اند. مهمانان می توانند در سونا استراحت کنند یا در استخر شنا کنند. لژ Diversion karaoke مکان مناسبی برای مطالعه و شنیدن موسیقی است. امکاناتی از قبیل تبدیل پول و پارکینگ رایگان هم در هتل تعبیه شده اند.کافهSathorn انواع غذاهای غربی و تایلندی را در تمام طول روز سرو می کند. لژ JD نیز انواع نوشیدنی و دسر را ارائه می دهد.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور بانکوک را دارید می توانید هتل فوروم پارک را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بانکوک را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بانکوک نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 116
باشگاه بدنسازی
اینترنت wifi رایگان
امکانات معلولین
رستوران
ماساژ
کافی نت
پارکینگ
مینی بار
سونا/ جکوزی
خشکشویی
خدمات 24 ساعته اتاق
 
استخر
   
       
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر