هتل شیراک

ارمنستان, ایروان, هتل های ایروان, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی 29 مرداد 1397 29 مرداد 1397


هتل شیراک

Shirak Hotel
هتل 3 ستاره

هتل شیراک ایروان در ضلع جنوبی میدان جمهوری (هانراپتوسون هراپاراک) و در مرکز ایروان واقع شده است و موقعیت عالی و قیمت مناسب این هتل یکی از برتری های این هتل به حساب می آید این هتل در جوار سفارت های ایتالیا و فرانسه و روسیه واقع شده و در جنب بانک مرکزی ایروان است هتل در مرکز تجاری اداری ایروان در مجاورت پارک‌های مرکزی قرار دارد و با میدان جمهوری در فاصله‌ی ۵ دقیقه‌ای قرار گرفته است. پارکی که دقیقاً در جلوی هتل  قرار دارد محیط زیبا و تمییزی را دورتا دور هتل به وجود آورده است. بانک‌های مرکزی و فروشگاه‌ها دور تا دور هتل را گرفته‌اند.

هتل در فاصله‌ی ۱۲ کیلومتری تا فرودگاه، سفارت روسیه، سفارت ایتالیا و سفارت فرانسه است. این هتل مکانی ایده آل برای مسافرانی است که می‌خواهند در مرکز تجاری و فرهنگی ایروان باشند. هتل شیراک با ۱۴۰ اتاق متفاوت و راحت در خدمت مهمانان است بیشتر اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی به شهر ایروان و کوه‌های آرارت دارند. تمام اتاق‌ها دارای مینی بار و گاوصندوق هستند. حمام‌ها دارای دوش و وان‌های مجزا به‌ علاوه‌ی یک سشوار می‌باشند.

سالن صبحانه با ظرفیت ۱۵۰ نفر از گروه‌های بزرگ و مهمانان هتل دعوت می‌کند تا صبحانه‌ی خود را در این سالن صرف کنند. رستوران شیراک مکانی مدرن است که می‌توانید غذاهای سنتی ارمنی و گرجی را آنجا امتحان کنید. آشپزهای ارمنی و گرجی این هتل شما را دعوت به تجربه‌ی این غذاها در رستوران شیراک می‌کند.

هتل امکانات سالن صبحانه برای مهمانان VIP، کافی‌شاپ درون هتل و کافی‌شاپ بیرون از هتل، سالن کنفرانس، بخش تجاری، آژانس توریست (بلیط هواپیما، تور شهری، ترانسفر و راهنما) را در اختیار مهمانان خود قرار داده است.

اگر قصد سفر به تور ارمنستان و تور ایروان را دارید می توانید هتل شیراک را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های ایروان را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری ایروان نیز می توانید با جاذبه های گردشگری ایروان آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 100
اینترنت wifi رایگان ترانسفر فرودگاهی تاکسی سرویس
پارکینگ صندوق امانات خشکشویی سالن کنفرانس
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سیستم صوتی سرویس چای سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار تلفن
مبلمان
حمام
یخچال آسانسور    
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ارمنستان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر