هتل شروود دریمز ریزورت

آسیا, ترکیه, آنتالیا, هتل های آنتالیا, جهانگردی, هتل های پنج ستاره 28 اردیبهشت 1397 28 اردیبهشت 1397


هتل شروود دریمز ریزورت

Sherwood Dreams Resort
هتل 5 ستاره

هتل شروود دریمز ریزورت در منطقه بلک در شهر آنتالیا واقع شده است و جزو زنجیره هتل های Sherwood می‌باشد. این هتل در زمینی به مساحت ۳۳ هزار متر مربع در کنار ساحل بلک بنا شده است و دارای ساحل شنی و سنگ ریزه ای اختصاصی به طول ۲۰۰ متر می‌باشد. هتل شروود دریمز ریزورت در سال ۲۰۱۱ و در ۵ طبقه بنا شده است که دسترسی به طبقات به وسیله ۴ آسانسور صورت می‌گیرد. هتل به صورت UALL(Ultra All Inclusive) به مسافران سرویس میدهد وغذا ها و نوشیدنی ها به صورت ۲۴ ساعته در این هتل سرو خواهند شد. هتل شروود دریمز ریزورت در نزدیکی هتل های Alva Donna Exclusive، Sensimar Belek Resort و Sensimar Belek Resort قرار دارد. در هتل شروود دریمز ریزورت با سرگرمیهای متنوع در طول روز و برنامه های گوناگون در شب، محیط شاد و مفرحی برای میهمانان خود فراهم کرده است. از سرگرمی‌های این هتل میتوان به خدمات وسیع ورزشی مانند زمین های تنیس، باشگاه بدن سازی، بسکتبال، مینی گلف، مینی فوتبال، دارت، ورزش های آبی و والیبال ساحلی نیز ارائه می‌شود. هتل شروود دریمز ۴ استخر روباز و ۲ استخر سرپوشیده دارد که از این میان ۱ استخر مخصوص کودکان می‌باشد. تفریحات شبانه: دیسکوی این هتل به صورت رایگان پذیرای مهمانان است و کافه داخل دیسکو انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی را سرو می‌کند. برنامه های نمایش و آواز و موزیک زنده از دیگر امکانات تفریحی این هتل می‌باشد. اینترنت رایگان در لابی به صورت بی سیم و رایگان و در اتاق ها با هزینه اضافی در اختیار شماست. برای کودکان نیز برنامه‌های متنوعی در باشگاه کودکان ارائه می‌شود.همچنین خدمات نگهداری از کودک با هزینه اضافی ارائه می‌شود. هتل شروود دریمز تا مرکز شهر آنتالیا حدود ۵۳ کیلومتر، تا مرکز بلک ۵ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود ۴۰ کیلومتر فاصله دارد.همچنین خدمات پارکینگ رایگان به مسافران ارائه می‌شود.

که در اوایل سال ۲۰۱۴ بازسازی شده یک تفریحگاه لوکس است که در کنار ساحل واقع شده و دارای یک ساحل شنی خصوصی و یک اسکله می باشد. هتل همچنین شامل استخر در فضای باز ، سرسره های آبی ، سونا و حمام ترکی می باشد. هتل شروود دریمز ریزورت دارای اتاق های روشن با تهویه مطبوع مرکزی ، تلویزیون با کانال های ماهواره ای و مینی بار است و تمام اتاق های آن مجهز به بالکن هستند. هتل دارای خدمات فراگیر فوق العاده ای شامل تمام وعده های غذایی و بهترین نوشابه ها و آبمیوه ها در تمامی رستوران هایش هست. شما می توانید از غذاهای خاص ترکی و یا ایتالیایی در رستوران های هتل لذت ببرید و کافه ی موجود در هتل انواع نوشابه ها و آبمیوه ها را در طول روز برای مهمانان سرو می کند. دو زمین تنیس روباز و یک مرکز تناسب اندام با تجهیزات قلبی و وزنه ی رایگان در سایت هتل موجود است و همچنین می توانید از استخر آبگرم سرپوشیده ی آن نیز لذت ببرید. مرکز شهر آنتالیا تنها ۱۸ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد و طی ۱۵ دقیقه رانندگی می توان به فرودگاه آنتالیا رسید.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور آنتالیا را دارید می توانید هتل شروود دریمز ریزورت را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های آنتالیا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری آنتالیا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری آنتالیا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 304 کافی نت اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی سالن بازی کودکان پارک آبی ماساژ
سونا/ جکوزی استخر سشوار ترانسفر فرودگاهی
تاکسی سرویس پارکینگ صندوق امانات نگهداری کودک
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی سالن کنفرانس
حمام
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سیستم صوتی سرویس چای یخچال آسانسور

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر