هتل سی پرنسس

بمبئی, هتل های بمبئی, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 19 آبان 1397 19 آبان 1397


هتل سی پرنسس

Sea Princess hotel
هتل 4 ستاره

هتل سی پرنسس بمبئی در کنار ساحل دریای جوهو قرار دارد ، این هتل 4 غذاخوری ، یک استخر و یک مرکز اسپای مجهز دارد. پارکینگ هتل رایگان است. اتاق های این هتل در رنگهای روشن دکور شده اند و طراحی داخلی مدرنی دارند. داخل اتاق ها یک تلویزیون صفحه تخت ، محوطه برای نشستن ، مینی بار و حمام اختصاصی موجود می باشد.

رستوران شاگون انواع غذاهای محلی را سرو می کند و غذاهای بین المللی در پرنسس لانج سرو می شود. میهمانان می توانند از خدمات ماساژ سائورا اسپا استفاده کنند یا در باشگاه ورزشی به بدنسازی بپردازند. این هتل یک مرکز برای برگزاری کنفرانس ها نیز دارد.

امکان کرایه ماشین نیز وجود دارد و خدمات تبدیل ارز نیز در هتل انجام می شود. هتل سی پرنسس 10 دقیقه تا ایستگاه شاپرز فاصله دارد. فرودگاه های بین المللی و داخلی بمبئی نیز 30 دقیقه تا این هتل فاصله دارند. جوهو برای افرادی که به ساحل ، شبگردی و خرید کردن علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد.

اگر قصد سفر به تور هند و تور بمبئی را دارید می توانید هتل سی پرنسس را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بمبئی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بمبئی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بمبئی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 117
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
ماساژ استخر ساحل اختصاصی ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ تاکسی سرویس امکانات معلولین سالن کنفرانس
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی صندوق امانات تلویزیون سیستم سرمایشی / گرمایشی
مبلمان حمام سشوار آسانسور
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر