هتل سیتروس پارک پاتایا | تور تایلند | رزرو هتل

پاتایا, هتل های پاتایا, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 1 بهمن 1397 1 بهمن 1397


هتل سیتروس پارک

Citrus Parc Pattaya
هتل 4 ستاره

هتل سیتروس پارک پاتایا (CITRUS PARC HOTEL) در جنوب شهر پاتایا واقع شده است. این هتل در نزدیکی خیابان PATTAYA SOUTH قرار دارد. هتل سیتروس پارک – Citrus Parc Hotel Pattaya این هتل با اتومبیل ۱۰ دقیقه با خیابان Walking Street فاصله دارد. این هتل اتاق هایی به همراه تهویه مطبوع و WiFi رایگان ارائه می دهد. هتل سیتروس پارس دارای استخر، مرکز تناسب اندام و پارکینگ رایگان می باشد. فاصله ی این هتل با Bali Hai Pier و ساحل پاتایا ۷ دقیقه با اتومبیل می باشد. اتاق ها با تلویزیون های داخلی، مینی بار و کتری برقی می باشد. بخشی از این اتاق ها هم صندلی و گاوصندوق قرار دارد. حمام اختصاصی به همراه دوش هم در اتاق های این هتل قرار دارد. کارکنان ۲۴ ساعته در خدمت شما خواهند بود. گزینه های غذاخوری در این هتل شامل انواع نوشیدنی ها، بار کنار استخر و یک سالن غذاخوری در پشت بام است. مهمان ها می تواند نوشیدنی های مختلف از جمله آبجوهای بومی و بین المللی را در اختیار داشته باشند. صبحانه های این هتل به صورت بوفه و شامل غذاهای مختلف بین المللی می باشد، حتی می توان در این هتل غذاهای روسی را نیز پیدا کرد. هتل سیتروس پارک مجموعا ۱۱۹ اتاق دارد که همگی به سبکی مدرن و با ظرافت چیده شده اند.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پاتایا را دارید می توانید هتل سیتروس پارک را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پاتایا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پاتایا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پاتایا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 119
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
کافی نت
استخر
پارکینگ
فروشگاه
نگهداری کودک
تلویزیون
صندوق امانات
کافی شاپ
خدمات 24 ساعته اتاق
سشوار
خشکشویی
مینی بار
آسانسور
سیستم صوتی
تلفن
آشپزخانه
مبلمان
حمام
یخچال
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر