هتل سیام بی شور پاتایا | تور تایلند | رزرو هتل

پاتایا, هتل های پاتایا, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 30 دی 1397 9 بهمن 1397


هتل سیام بی شور

Siam Bayshore
هتل 4 ستاره

هتل سیام بی شور پاتایا دارای ۸ رستوران، ۲ استخر در فضای باز و اینترنت رایگان می باشد. معبد Khao Phra در ۵۰۰ متری و خیابان Walking و بندر Bali-Hai در حدود ۸۰۰ متری از هتل قرار گرفته اند.
اتاق ها مبلمانی از چوب درخت ساج، نخل هندی و بامبو دارند. اکثر آنها از نوع اتاق های wing بوده و بالکنی خصوصی با منظره ای رو به باغات وسیع اطراف دارند. تلویزیون، چای/قهوه ساز، یخچال کوچک و حمام خصوصی با وان و سشوار از تجهیزات هر اتاق است. رستوران Sunrise Sunset به صورت ۲۴ ساعته در حال سرو غذاهای بین المللی و همچنین صبحانه های سلف سرویس می باشد. رستوران تایلندی Siam Elephant، رستوران چینی، غذاهای دریایی Bali-Hai و باربیکیو دریایی هم مورد توجه هستند. در ۴ کافه نیز می توانید نوشیدنی های مختلف سفارش دهید.ماساژهای مختلف و حرفه ای در میان باغات گرمسیری هتل انجام می شود. می توانید در جکوزی در فضای باز استراحت کنید یا از امکانات سالن ورزشی استفاده کنید. پارکینگ هتل رایگان است.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پاتایا را دارید می توانید هتل سیام بی شور را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پاتایا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پاتایا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پاتایا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 280
اینترنت wifi با هزینه
ساحل اختصاصی
سالن بازی کودکان
رستوران
امکانات معلولین
باشگاه بدنسازی
سالن بازی
مینی بار
پارکینگ
ماساژ
زمین تنیس
خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی
استخر
نگهداری کودک
       
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر